{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
228 visninger | Oprettet:

Katten med i haven for første gang {{forumTopicSubject}}

Nu har Mischa prøvet at være ude i haven, uden at have snor på.. Selen havde hun dog på..

Jeg har gået i nogle timer i dag, og lukket huller, tjekket hegn osv så hun ikke kunne stikke af hvis jeg lod hende gå løs. Dog er haven ikke helt 100% klar, så jeg lader hende ikke være derude uden opsyn. (dvs jeg har holdt øje med hver en bevægelse hun har lavet.. hehe)

Jeg må nok indrømme at jeg var lidt nervøs da jeg lod hende gå uden snoren til at starte med.. Hun kunne jo stadig bare klatre op ad hegnet og stikke af hvis hun ville, men nu er hun lidt dovent anlagt, og er ikke så udforskende mht ting der foregår udenfor, så besluttede med mig selv, at jeg godt turde.. hehe.. Men det var også pga hun stadig kunne stikke af at jeg lod hende beholde selen på, så kunne andre se, at hun hørte til et sted.. Forhåbentlig da.. smiley

Men er da glad for at jeg nu kan have hende med derud, og at jeg kan åbne døren uden at være bange for at hun løber ud, for hun kan jo ikke løbe så langt væk når det er smiley
Tror også hun vil nyde at kunne udforske det hele mere på egen hånd, og at hun bare kan smide sig ned og flyde, uden man står og venter på hun gider gå videre.. hehe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katten med i haven for første gang
  • #1   11. jun 2006 hehe, selv efter at trixie er blevet større har hun både sele og snor på når hun er i haven, hun vil gerne ud på den anden side, vi bor lige op til et stort græsareal/park og det virker åbentbart indbydende på hende, så vi tør squ ikke tage snoren af hende. daffy har aldrig frosøgt at stikke af og det virker heller ikke som om han har trang til nye oplevelser.
    syntes det er sjovt at se katte når de oplever frisk luft for 1 gang, de bliver helt forpippet af det osv.

• #2   11. jun 2006 Hehe jaaa.. Hun har været ude mange gange, men kun i sele og snor.. Og nu her, der sad hun bare og kiggede gennem hækken i laaaaaang tid... Og jeg tror hun synes det var rart der ikke stod nogen og hev i den anden ende, fordi hun skulle til at gå igen.. hehe smiley

Kommentér på:
Katten med i haven for første gang

Annonce