461 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Løs killing. Har brug for råd... Løs killing. Har brug for råd...

Hej med jer alle.

Jeg har brug for lidt hjælp for er i lidt vildræde.

Vi har en killing som løber rundt her hvor vi bor. Jeg er ikke sikker på hvem der ejer den men har fået afvide at det er måske er en pige som jeg ved hvem er. For ikke så længe siden havde denne pige en hund der var så tynd at den lignede en græhound (ikke stavet rigtig) den aflevere hun på dyreinternat.

Nu har hun fået den her killing den har halsbånd på som er fint nok men den havde klokke i den har jeg fjernet i går for jeg synes det er dyreplageri, men der ser ud som om den ikke er mere en 7-8 uger gammel.
Den er meget lille og man kan se dens ribben.

Jeg synes det er så synd for den. Den var ude i går og er det stadig tror slet ikke den har været inde. Den går og miaver og den er meget kontakt søgende.

Hvad skal jeg dog gøre???
Lade være med at blande mig eller??
Håber der er nogle der vil hjælpe.

Mvh Heidi

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løs killing. Har brug for råd...
  • #1   23. aug 2006 Den er ikke øretatoveret eller noget...

• #2   23. aug 2006 Føler lidt jeg dømmer hende for hurtigt hvis jeg går over og blander mig på den anden side har jeg dømt hende da jeg så hvordan hun behandlede den hund hun havde før.

• #3   23. aug 2006 Bland dig for pokker... det kan godt være du ikke blir så populær... men det er da det bedste for killingen....... og det lyder som om den trænger til en hjælpende hånd..... stakkels lille mis...

Naja

• #4   23. aug 2006 Du kan jo starte med at spørge ind til om det er hende kat om hun hr lagtmærke til den er lidt tynd osv.... så dømer du hende ikke med gør hende opmærksom på problemet...

Naja

• #5   23. aug 2006 Nogen der vil kaste en stave plade over til mig........ det går da helt a h til med at stave i dag....

Naja

• #6   23. aug 2006 Jeg går over og snakker med hende. Hun er ikke hjemme lige nu men ser igen efter aftensmaden.

• #7   23. aug 2006 Jeg vil stadig gerne høre hvad i andre mener.

• #8   23. aug 2006 Hvis den ikke er mærket havde jeg bare fjernet den, jeg havde en killing der gik hvor jeg boede før den var alt for tynd og havde konstant øjenbetændelse og halsbånd med klokke... Jeg fant ud af hvem ejeren var og gjorde det klart for ham at hvis den ikke kom til en dyrlæge og blev neutraliseret og øremærket og han begyndet at fodre den ordeligt og tage sig af den ja så ville jeg fjerne den og sørge for den fik et godt hjem, der gik 1 uge så var katten heldigvis blevet mærket og neutraliseret og øjene var fine og den begyndte langsomt at tage på.. Så med ham hjalp det at skælde ud, men det gjorde det ikke med hans nabo så den afleværede jeg hos kattens værn og den fik så et godt hjem.

• #9   23. aug 2006 Jeg kan ikke lide bare at fjerne den uden at have snakket med hende. Men tror jeg vil indformere hende lidt i aften føler mig sgu bare lidt som en idiot. Men missen er stadig vigtigst.

Kommentér på:
Løs killing. Har brug for råd...

Annonce