1.850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Har brug for råd om kræft i underlivet Har brug for råd om kræft i underlivet

Jeg læste en tråd for noget tid siden om det at tage imod de tilbud der sendes ud til kvinder over 23, om en undersøgelse...
Jeg var en af dem, der smed brevet ud og tænkte... det for jeg alligevel ikke brug for...

Men nu er jeg begyndt at blive lidt bekymret...
Jeg er hundeangst for læger... og syntes det er så utroligt flovt at skulle derop... kan slet ikke tale om sådan nogle ting irl, uden at bryde ud i gråd og skamme mig dybt... smiley

Sagen er den, at jeg den sidste 1½ måned har blødt og blødt... jeg fatter det slet ikke... har pletblødt mere end 6 gange...
Har aldrig i mit liv haft reglmæssig blødninger... har kun haft det ganske få gange om året, og nu lige pludselig har det blødt med få dages mellemrum... smiley

Har kikket inde på netdoktor, og har kikket på hvad det kan skyldes... kan hurtigt udelukke kønssygdommene, for har ingen steder, hvor de skulle komme fra... og det der var tilbage var enten spontan abort eller kræft... smiley

Jeg kan vel ikke komme udenom en læge, men er virkelig så ræd nu...
Har jeg grund til at være bange, eller er det muligvis bare harmløst?
Hvad skal jeg dog gøre...???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har brug for råd om kræft i underlivet
  • #1   12. sep 2006 Hej Julie.

Det var min tråd du læste ang. livmoderhalskræft.