{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

Jeg er dum *gg* {{forumTopicSubject}}

ja, jeg har i denne weekend endeligt gennemskuet at jeg altså ikke er den skarpeste kniv i skuffen *gg*

Kæresten og jeg manglede tandpasta, så jeg smuttede ind i kiosken for at finde noget tandpasta.. Der havde de kun Colgate, hvilket jeg ikke tåler så godt, så jeg tænkte at nu var gode råd dyre. Så så jeg en pakke med tabletter. De lød egentligt meget gode smiley 3 min og så havde de åbenbart nået hjørner som tandbørsten aldrig kunne nå *gg*

Jeg købte dem, og undrede mig hele vejen hjem hvorfor min kioskmand havde gloet så underligt på mig. Hjem kom jeg og jeg glemte ALT om pakken. Så kom den tid på aftenen hvor jeg skulle børste tænder. Jeg børstede uden tandpasta, og ville derefter spæde op med den tablet der (3 min i munden) jeg tager en i munden, og synes godt nok den smager lidt underligt. Jeg kigger på parken, og hvad ser jeg? Det er tabletter der skal opløses i vand, så man kan rense sin protese!

I kan tro den tablet røg langt, da jeg spyttede den ud! Min kæreste lå bare flad af grin... Så fattede jeg hvorfor min kioskmand havde gloet så underligt på mig! Nu tror han jo at jeg har proteser *gg* (ikke at der er noget galt med det, men når nu jeg ikke har, skal han sgu ikke tro at jeg har *gg*)

Så hvor dum er jeg lige? *gg*

Poteklem Cemile

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er dum *gg*
  • #1   12. nov 2006 Så skal du ikke høre om min eskapade idag med mine bukser *gg*

• #2   12. nov 2006 Så ka du lære det *GH*

• #3   12. nov 2006 *GGG* for h........ , jeg ligger lige flad af grin, jeg kan godt forstå du føler dig lidt d.. *GG* Nej alså den er for sjov, Håber du læser dig frem til hvad tingene skal bruges til fremover.

• #5   12. nov 2006 Jeg kan jo bare lære at se mig for smiley

Min kæreste har også for 2 min siden befriet mig fra min dej :S *gg* Jeg hang fast og kunne virkeligt ikke komme fri *gg* Det begyndte så at blive kritisk da mine ærmer faldt ned (jeg har self ikke skiftet tøj, og laver dej i mit yndlingstøj) *gg*

Så jeg må jo spørge mig selv om hvor jeg har lagt min hjerne idag...

• #6   12. nov 2006 MC Missen: ja meget smiley Men jeg må jo bide det i mig *gg*

• #7   12. nov 2006 *GMH* Tak for dagens grin :o)

• #8   12. nov 2006 He He tak for aftens griner smiley
    Cemile H du kan da gemme dem ...... måske

• #9   12. nov 2006 Betina M: Det må du da ikke sige *gg* i så fald håber jeg at tabletterne er for gamle, når jeg engang skal bruge dem *gg* i år 2050 smiley

Hmmm.. blev lige opfordret til at fortælle om min eskapade med mine bukser *indsæt flov smiley* *gg*

jamen det er en meget kort historie *gg' Jeg ville lige smutte i natbukserne her i eftermiddags til min gammelkone lur smiley Da jeg vågnede gik jeg i halvsøvne ud i køkkenet og fattede ikke hvorfor min kæreste (igen) lå flad af grin over mig. Så siger han,: "Gå lige ind og se dig i spejlet" jeg kiggede og hvad ser jeg så? et par (hvordan siger man det pænt?) g-strenge hænger i en tynd snor ud af mine bukser *gg* hvad i alverden er der sket mens jeg har sovet *gg* Øv altså... PIIIIINLIG weekend...

• #10   12. nov 2006 Cemile H>>> Måske en go' gave til ham/hende der har alt *GH.......Leger i terning spil til jul hvor i spiller om små pakker???? ;o)

• #11   12. nov 2006 Charlotte D: Det tror jeg ikke han gør *gf* Vi griner meget herhjemme smiley Og jeg er altså ikke den eneste der kan lave dumme ting herhjemme *gg* david er ligeså slem *gg*

Lena C: overvejer at give den til min mormor, som har gebis *gg* men hun sikkert bare blive pi*** sur *gg* jeg tror jeg vil udlodde den herinde *gg*

Den som kan komme med den sjoveste historie, hvor de selv har lavet noget dumt, får en pakke Steradent til deres gebis *gg*

• #12   12. nov 2006 LOOOOOOOOOOOL cemile. hvor er du sjov smiley

• #13   13. nov 2006 IIIhh, hvor pinligt var?? hi hi. (kan altså ikke lade være at grine lidt af dig, og kan godt forstå hvis din kioskmand også har gjort det).

Men jeg skal nu ikke grine for højt, det var lige sådan noget som kunne være sket for mig også...smiler.

Kommentér på:
Jeg er dum *gg*

Annonce