{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Jeg er dum *gg* {{forumTopicSubject}}

ja, jeg har i denne weekend endeligt gennemskuet at jeg altså ikke er den skarpeste kniv i skuffen *gg*

Kæresten og jeg manglede tandpasta, så jeg smuttede ind i kiosken for at finde noget tandpasta.. Der havde de kun Colgate, hvilket jeg ikke tåler så godt, så jeg tænkte at nu var gode råd dyre. Så så jeg en pakke med tabletter. De lød egentligt meget gode smiley 3 min og så havde de åbenbart nået hjørner som tandbørsten aldrig kunne nå *gg*

Jeg købte dem, og undrede mig hele vejen hjem hvorfor min kioskmand havde gloet så underligt på mig. Hjem kom jeg og jeg glemte ALT om pakken. Så kom den tid på aftenen hvor jeg skulle børste tænder. Jeg børstede uden tandpasta, og ville derefter spæde op med den tablet der (3 min i munden) jeg tager en i munden, og synes godt nok den smager lidt underligt. Jeg kigger på parken, og hvad ser jeg? Det er tabletter der skal opløses i vand, så man kan rense sin protese!

I kan tro den tablet røg langt, da jeg spyttede den ud! Min kæreste lå bare flad af grin... Så fattede jeg hvorfor min kioskmand havde gloet så underligt på mig! Nu tror han jo at jeg har proteser *gg* (ikke at der er noget galt med det, men når nu jeg ikke har, skal han sgu ikke tro at jeg har *gg*)

Så hvor dum er jeg lige? *gg*

Poteklem Cemile


Kommentarer på:  Jeg er dum *gg*
Kommentér på:
Jeg er dum *gg*

Annonce