874 visninger
|
Oprettet:
uddannelser {{forumTopicSubject}}
arrrrgg jeg troede at jeg havde fundet ud af hvad jeg ville udanne mig til men nej.. jeg kan mærke at det bare ikke er mig mere(ville være pædagogmedhjælper) har arbejdet som det i snart 3år og det føles bare forkert.. men nu har jeg gået og arbejdet på at starte på den uddannelse og nu sidder jeg er og fucking lost.jeg ved bare ikke hvad jeg skal være.. jeg har kun 10kl og det er 5år siden.hvad er du??
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
Jeg er 21 og er ik kommet ret langt, hvem ved hvor jeg ender
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 5 Emner: 20 Svar: 487
Så jeg er uddannet blomsterbinder.
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
social og sundheds-hjælper
social og sundheds-assistent
og er nu i gang med at uddanne mig til
Sundheds service sekretær.
Jeg er færdig til januar (2008) så det glæder jeg mig til ;-)))
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
Idag er jeg blevet tilbudt en elevplads i Falck som disponent. Hvis du havde spurgt mig bare for 1 år siden hvad jeg ville være, havde jeg ihvertfald ikke svaret disponent. Men jeg er virkeligt godt tilfreds med min elevplads. Det er et udfordrende arbejde, som gør en forskel, så det glæder jeg mig til at komme ordentligt igang med
Så fortvivl ikke hvis du er i tvivl nu. Tit så ender man ikke det sted som man havde regnet med
Og min uddannelse som disponent er jo heller ikke min endestation. Jeg har tænkt mig når jeg har nok arbejdserfaring hos Falck at evt. blive videreuddannet som Supervisor
så mit råd til dig er at tage det som det kommer, så skal der nok dukke det rigtige op til dig
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
dog er jeg mere eller mindre selvlært købmand"udlært" indenfor frugt og grønt/ catering branchen
jeg har så for nylig taget en mindre udd som vagt-funktionær, hvis man da ka kalde det en udd
maj 2006