{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Hvad laver du til dagligt? {{forumTopicSubject}}

Som overskriften lyder, hvad laver du til dagligt?
Hvad arbejder du med/ læser du til, og hvorfor har du valgt netop dette arbejde/studie?

Jeg vil gerne starte med at fortælle om mig selv:

Jeg er uddannet butiksassistent med speciale, men kunne ikke finde noget arbejde inden for mit speciale.
Jeg blev træt af at gå derhjemme, så jeg begydte at tage nogle enkeltfag på HF.

Tilfældigt fik jeg arbejde hos den lokale dyrlæge og har arbejdet for hende i et år, og skal til august starte som veterinærsygeplejerske-elev.

Jeg har altid gerne ville arbejde med dyr, men har p.g.a kropsbygning og medfødt dårlig ryg fravalgt at starte som dyrepasser.
At jeg har fået elevplads hos dyrlægen er en drøm der er gået i opfyldelse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad laver du til dagligt?
  • #1   31. maj 2007 ja jeg har så den store ære af at være bilka slave :o(

    men håber på at kan komme igang som veterinær sygepleje ud i fremtiden.


  • #2   31. maj 2007 Jamen jeg skal gerne blive færdig som multimediedesigner næste månede smiley Så jeg sidder og skriver hovedeopgaven nu...huh!

    Så går der lige et par måneder hvor jeg forhåbentlig kan finde et arbejde og en praktikplads og så satser jeg på at starte på mediegrafiker uddannelsen til december.

    Jeg vil nok allerhelst arbejde med dyr. Men så længe man ikke kan blive uddannet til dyrlæge ved Århus så bliver det ikke til noget - vil ikke forlade det jeg har nu smiley

    Ellers har jeg valgt den grafiske del af it-verdnen fordi jeg elsker at arbejde med computere og altid har tegnet meget.


  • #3   31. maj 2007 Uh.. Jeg kører rundt med en flok skolebørn og har gjort det en del år efterhånden.