388 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

stakkels lille missekat stakkels lille missekat

ja så her i morges skulle jeg lige ud og fodre heste og ude ved dem har vi to killinger i et stort bur da de ikke kan rende løs rundt da de så vil blive kørt ned af alle de store maskiner (vi er ved at bygge ny kostald) så de bor lige der inde og der har de det godt der inde med masser af plads og halm, men så idag da jeg ville fodre dem lå den ene ovre i hjørnet og lignede at den var død, men nej nej da jeg tog fat i den og så begyndte den at pive men den var helt stiv af kulde så nu ligger den inde på mit værelse pakket ind i et varmt håndklæde og hestens fleecetæppe i håb om at den kan blive varmet op igen, den er lige så stille ved at blive blød igen og kan bevæge det ene forben.. stakkels lille katjakaj

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stakkels lille missekat
  • #2   11. nov 2007 ved det ikk, vi fandt dem ude i marken helt tynde og møgbeskidte vi prøve at lade dem ligge i 3 dage men der skete ikke noget, så vi tog dem med hjem inden en af køerne ville komme til at træde på dem

• #3   11. nov 2007 vi kan ikke have dem inde

• #5   11. nov 2007 "ved det ikk, vi fandt dem ude i marken helt tynde og møgbeskidte <b>vi prøve at lade dem ligge i 3 dage</b> men der skete ikke noget, så vi tog dem med hjem inden en af køerne ville komme til at træde på dem"

Hvis de bare lå og ikke bevægede sig rundt, kan de ikke være ret gamle, og det er et under, at de har overlevet i 3 dage, for det har været nattefrost.

I skal tage <b>begge</b> killingerne ind i varmen, til I finder nogen, der vil tage sig af dem. Ellers er det mere humant at lade en dyrlæge aflive dem.

PS: Hvor gamle er killingerne?

• #6   11. nov 2007 prøv hittekilling.dk

Kommentér på:
stakkels lille missekat

Annonce