{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

min kat er elektrisk.... {{forumTopicSubject}}

altså syntes min lille kat er elektrisk eller også er det mig.. vi får konstant stød når vi rør hinanden, hvis jeg lige vil nusse hende får vi begge stød og hvis hun kommer hen og rør mig får vi stød, og det gør rigtig ondt, der er nogle gange hvor hun miaver rigtig højt pga det gør ondt når hun får stød...

Nogen der ved om man kan gøre noget ved det??? og hvad??

Håber virkelig nogen kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min kat er elektrisk....
  • #1   19. nov 2007 nogen siger meget lidt skyllemiddel på en kam, og børst katten igennem.... jeg gør det ikke, da jeg ikke ønsker at de skal slikke det i sig når de vasker pels. kender desværre ikke bedre råd smiley sorry

• #2   19. nov 2007 Det oplever jeg også, så er lige med på en lytter

• #3   19. nov 2007 ja for jeg har hørt at jeg skal vaske mit tøj med skyllemiddel og bruge balsam hehe så har gjort mit så det er nok hende der er elektrisk.. er det mon fordi hun fælder for tiden eller?

• #4   19. nov 2007 Her er det, på det sidste det er begyndt....

• #5   19. nov 2007 Jeg har det samme problem hvert år når vintertiden kommer. Pelsen bliver også svær at holde fri for filtknuder, jeg tror det har noget at gøre med at jeg har tændt for varmen!? måske det lyder underlligt men der er altid når det sker at problemerne begynder. Måske det skaber noget elektrisk spænding i luften!?

• #6   19. nov 2007 Har selv haft samme problem med min gamle tøs, Trille.. Hver gang hun snusede til mig, fik vi stød og hvor var det synd.... Det var dog kun en periode...

• #7   19. nov 2007 man kan købe noget shampoo til katte som går de ikk er ekstatisk (staves) mere om det virker ved jeg ikk men da et forsøg værd..

• #8   19. nov 2007 ja- god idé.. balsam til katte er sikkert også effektivt ved samme lejlighed. det må jeg prøve når det bliver slemt. her er luften endnu ikke så tør at de bliver elektriske

• #9   19. nov 2007 Også mig!!!!

Jeg tror dog det er det kolde vejr, ligesom mit hår er blevet elektrisk siden vejret blev koldt.

• #11   20. nov 2007 Natascha: Ej vel... Vi bruger hverken balsam eller skyllemiddel - så tror ik det er det smiley

• #12   20. nov 2007 Jeg har det ligesom Maria F... Jeg tror også, at det er pga det kolde vejr... Både Nakuru´s og mit hår er fuldstændig elektrisk i disse dage...

Og har også problemerne med at vi støder hinanden...smiler. Dog syntes jeg det er værst med nakuru...

• #13   20. nov 2007 har indimellem os problemet med den ene kat... Har fået afvide det var pga luftfugtighed, som ikke er for høj/lav... Jeg stiller vand frem og har også en antistatisk spray..

• #14   15. dec 2007 Jeg har også samme problem med min kat Thilde. Jeg har spurgt en dyrlæge om problemet da det er ret synd for dem at de skal have stød hver gang man vil nusse med dem, og omvendt. Han sagde at det ofte er os mennesker der er statiske, pga. hjemmesko og lig. som jytte også skriver. Men vi går ikke med hjemmesko, og vi har ikke gulvtæppe på, men derimod trægulve ii hele lejligheden. Om aftenen når Thilder ligger og vrider sig, gør sig til på gulvet kan jeg se gnister der flyver rundt fra hende. Dyrlægen sagde at jeg kunne prøve at tage en nylonstrømpe på hånden og ae hende med den på. Det virker egentlig okay. Ikke i længere tid, men syntes det er bedre end at begynde at putte skyldemiddel i pelsen, hvilket jeg syntes er synd. håber i får glæde af det.

Kommentér på:
min kat er elektrisk....

Annonce