Jeg er FÆRDIG - wuu huuu {{forumTopicSubject}}
Jeg har fået købt julegaverne.
I år har der været så mange ting, så jeg har slet ikke haft tid til at handle ind til jul (julegaverne) men i dag havde jeg fri, så jeg tog lige alle gaver i dag...
Sikke søde alle ekspedienter er ;-))
Jeg havde god tid, ingen børn eller mand med og så TOG jeg mig tiden til det.
Ingen stress eller sure miner over andre dumme kunder, men et stort og roligt smil..
Ork - da jeg sagde at de ikke behøvede at pakke gaverne ind, så kiggede de lige en ekstra gang, men smilede og sagde "du må have en rigtig god jul"
Ihh hvor er jeg glad for, at jeg ikke er ekspedient... Det må altså være super hårdt - især i denne stressede juletid..
Jeg ville egnetligt ikke noget med dette indlæg - eller jo måske give alle ekspedienter et lille skulderklap..
Det er sq sejt at arbejde i julen...
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 120 Svar: 957
Men men men kunder der kom (som dig) og hjalp en lidt af vejen det kunne virkelig bare redde ens dag.. Elsker søde kunder
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
"Ihh så starter du dagen med en besværlig kunde GGG", for jeg kunne bare SLET ikke finde ud af hvilken farve jeg skulle købe til min mand *GGG*
Men hoooold da op hvor har "Dan" arbejdet i dag OOOOOOHH.....
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
og er man selv i et smilende humør så kan selv den sureste ekspedient da ikke lade være med at smile tilbage.
Var selv ude at shoppe i går sammen med min søster.. havde så købt et par gaver og vi stod og små snakkede om at der burde være en stempelordning hvis man købte over et vist beløb osv.. bare sådan noget lalahyggesmåsnak.. ekspedienten snakkede med, og så fortalte han rigtigt at de havde en kunde der kom ca hver tredje måned og købte for en ca 8000 kroner, og hun købte kun kvalitet og bla bla.. og hun spurgte aldrig om rabat eller noget.. det var klasse... så stod jeg sådan lidt.. fornærmede han mig ikke lige der.. Jeg ser absolut ikke ikke noget galt i at spørge om afslag på prisen hvis man køber for et stort beløb, det fik jeg vist også nævnt og min søster med.. kan ikk rigtig huske hvad han sagde til det, men min søster jeg smågrinede lidt af ham sådan en snob *GG*
Men derud over var der kun lutter glade ekspedienter der ikk var spor snobbede og ved ikk hvorn min søster gør det, men hun snakker af helvedes til med dem alle og det viste sig at jeg arbejdede sammen med en af ekspedienternes mand.. hvorn vi kom ind på ved jeg ikke.. men var nu vældig hyggeligt og sjovt
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
normalt findes der jo os 11 timers reglen altså den regel der siger at man skal ha 11 timer fra man går hjem til man skal møde på arbejde igen og den bliver skåret ned til en 7 timers regel i december :o( og ja så må de os holde længere åben samt åbne flere søndage og så tænker man lidt at vi har da os familie og børn der skal passes og julegaver der skal købes og småkager der skal bages osv, ja jeg kunne blive ved hehe nå men så fik jeg lige læsset lidt af,
okt 2006
hehe jamen jeg kan nu også komme til at snakke med ekspedienterne - endda liiidt for meget, hvis der ikke er andre kunder.
Jeg mener ikke det hører hjemme, at fortælle hvad andre kunder køber for - og da slet ikke at fortælle, at de aldrig spørger til prisen og kun vil have kvalitet..
jeg ville simpelthen tage mine ting og sige pænt farvel - uden varerne vel at mærke.
Det var sq da en sær opførsel..
Nå ja hvad ved jeg...
jeg er færdig - eller jeg mangler at pakke gaverne ind, men op i måsen med det, for jeg EEEEEEEELSKER at pakke gaver ind ;-))) Så bliver pakkerne nemlig ens i papiret, og det kan jeg godt lide *GGGGG*
SÆR?? Ja meget - jeg ved det godt *ROFL*
okt 2006
Det er nemlig træls med sure kunder, så jeg havde bare "klasket" smilet og humøret på, gode sko og masser af tid, så intet kunne slå mig af oinden i dag ;-))
jan 2006
feb 2007
uuh ens gavepapir, det er da meget hyggeligt.. jeg er nu bare sådan at jeg elsker når der er mange forskellige slags papirer *S*
Men du må hygge dig bravt med at klippe og klister og pakke og binde gavebånd og lave sløjfer og hvad der nu ellers hører til*S*
Puuuha Sabrina det er en lang dag.. jeg er dælme glad for jeg ikke arbejder i butik.. men jeg nyder nu at gå ud og handle.. og jeg er vist nok en af de kunder som bare smiler og siger ting tager den tid ting tager... er kun et sted når jeg står i køen hvor jeg godt kan blive irretabel.. der er den her ekspedient og hun er bare langsom.. virkelig virkelig langsom og af en eller anden grund kommer jeg altid i hendes kø, men når hun så ser mig og smiler hun altid stort og siger hej osv.. og så glemmer jeg hvor irreterende langsom hun er *GG*
okt 2006
jeg står i en lang kø...
Ekspedienten er langsom - utrolig langsom...
telefonen ringer og eksperienten snakker....
ekspedienten fortsætte med at ekspedere i samme langsomme tempo, uden så meget som et smil eller "undskyld forsinkelsen..." noget.
ekspedienten ser kanon sur ud HELE tiden.
ÆV det er ikke sjovt.... Det opildner ikke til julestemningen....
Og jeg ved godt, at der er lange arbejdstider, men når klokken kun er onkring 12.00, så er det altså begrænset hvor lang tid de kan have stået ved kassen, når butikken først åbner kl. 10.00.....
Smiley - jamen jeg vil STOR hygge mig med gaveindpakningen....
Iiiiih jeg synes det er så super hyggeligt, for det kan i den grad få julestemningen frem hos mig - og jeg aner egentligt ikke hvorfor...
Forskelligt gavepapir er også rigtigt flot, men jeg har købt helt rødt gavepapir i år, så jeg vil nu gerne pakke alle gaver ind i det - med hvid satinbånd... Det er nu så flot *GGGGG*
Jaaaaaaaaaaa - jeg er rablende, men jeg erkender det *GGGGGG'
feb 2007
*rofl* ak ja der skal nerver af stål til at være kassedame, men for pokker da.. langt flere mennesker vil tage lettere på det hvis de dog bare ville smile og give lidt øjenkontakt indimellem og så tror jeg også dagen for den stakkels kassedame ville gå langt hurtigere *Ss*
Nå nu vil jeg komme i gang med at fylde huset med hygge og levende lys da min bedste veninde komme til hyggetøseaften i aften... så skal vi lige dytbotbytte julegaver. *Ss*
okt 2006
Kan I have en rigtig hyggeli dag / aften - meeen nu ikke for mange af de skarpe *GGGG*
Men jeg er helt enig med dig i, at SMIL det er vejen frem når man er ude og handle ind... Både fra ekspedienten men også fra kunderne ;-)))
jan 2006
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 73 Svar: 1.376
Jeg er nu også så "utraditionel" at jeg pakker gaverne ind selv. Jeg GIDER bare ikke se det sjusk, som nogle ekspedienter kan lave. Okay godtnok bliver papiret flået af (og bagefter maltrakteret af kattene), men derfor skal det nu se pænt ud, når de ligger under træet. Desuden hygger jeg mig med at bruge en times tid eller to med at pakke gaverne ind.
Jeg er FÆRDIG - wuu huuu