Aner jeg en vis negativitet på KG... Aner jeg en vis negativitet på KG...
... for tiden...
Synes der er det ene sure opstød efter det andet og nul reepekt for folks meninger og holdninger...
Sååååå nu vil jeg komme med et positivt indlæg, for mig i hvert fald
Jeg startede på mit nye job i går, og efter en totalt søvnløs nat pga torden brag og lyn.... og måske også en alt for god sjat nervøsitet, mødte jeg op med de værste anelser i maven og med en hjerne der var ved at hamre sig vej gennem hjerneskallen.
Men så snart jeg stod der og blev taget imod med blomster så forsvandt al den uro jeg havde haft i mig, alle folk var bare super søde og vil i ikke tro de gassede mig hele tiden med det ene og det andet, specielt mine katte *lol*... det hører jeg en del for... Er første gang jeg er startet på et job hvor folk bare har behandlet en som om de altid har kendt en, normalt skal folk lige se en an nogle dage jo, men ikke her...
Og så fik jeg jo en strålende nattesøvn i nat og vågnede op til en strålende solskinsdag... jeg kan bare mærke energien der strømmer igennem mig, tror dælme jeg vil gå ud og pudse vinduer, de trænger til det og hvor i alverden kommer alle de fedtfingre fra på mine vinduer, hov skrev jeg fedtfingre... jeg mener fedtede poteaftryk og mange af dem. :-S
Og så er det din tur.... hvad kan du finde af positive ting der er sket i dit liv i disse dage?....
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 22 Katte: 2 Emner: 131 Svar: 1.287
Jeg synes også at de fleste diskussioner i forum for tiden ender med kæmpe slagsmål og tilsvininger af folk. Det er rigtig synd. Jeg synes at folk misforstår alt det man skriver, således at de opfattes negativt. Så er det altså svær at føre en diskussion :o)
Nå men nu vil jeg komme med et positivt indslag :o)
Startede på universitetet i går, efter to ugers ferie. Det var dejligt at komme i gang igen. Helt nye fag og helt nye lærere. Så jeg håber det bliver et spændende forår :o) Og så fik vi karakterer for en af de eksaminer vi var til inden ferien, og jeg havde fandme fået 12!!!! Hvilket jeg slet ikke havde regnet med
God weekend til jer alle....
feb 2007
Jeg er helt enig, mange af "slagsmålene" herinde er pga misforståelser... og så lige manglende forståelse for hinanden.
Wow et 12-tal det er virkelig flot, tillykke med det.
Det er super rart bare at starte helt på ny med nye mennesker omkring en... og lyder bestemt som om du er klar til at score endnu et par 12-taller når du kommer så langt
Vil da også lige ønske alle en super god weekend
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
jeg syntes osse det er skønt at du kommer med så skønt et positivt indlæg, tillykke med dit nye job forresten, det er da sådan en modtagelse alle drømmer om.
også en rigtig super god weekend til dig og ale andre selvfølgelig
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 684
Så nu kan jeg redde liv, det er da en dejlig følelse
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Jeg har lige været i gang med at ordne kattebakker ude på badeværelset.. Og når jeg gør det, så vasker jeg også altid gulvet, fordi kattegrusen altid laver nogle grimme skjolder, da det er et mørkt gulv..
Nå, men jeg havde vasket alle bakkerne, og gik i gang med at spule gulvet med bruseren, da jeg taber den og den sigter direkte på mig
Mit tøj når at blive pænt gennemblødt og min toiletdør (og loft) blev også lige vasket.. Da jeg så åbner døren, opdager jeg at vandet også er kommet ud igennem sprækken nederst i døren, så gulvet i gangen er også sjasket ind, inkl. de to katte der sad og stirrede ind under døren mens jeg legede med vand..
Er da altid noget jeg rent faktisk lukker døren, ellers var det hele nok blevet meget mere vådt..
Det var dagens input fra mig
feb 2006
feb 2007
Johnny mange tak skal du have og må sige jeg var meget overrasket over at alle var så åbne over for en nytilkommen *ss*
Og så må vi ellers se at få vendt KG bare en lille bitte smule.. er i orden der er nogle tråde der indimellem kører op over det røde felt, men der har ganske enkelt været for mange på det sidste... som jeg ... tro det eller lade være, pænt har holdt mig ude af... pudser glorien og roser mig selv *GG*
Johnny hvad har du oplevet af positive ting omkring dig udover at jeg oprettet en "glad" tråd *Sg*?
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
feb 2007
Og se på den lyse side, nu slipper du for at skrive mere med den person *ss*
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 40 Svar: 282
jun 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 95 Svar: 262
jeg blev ringet op i går og skal til jobsamtale på torsdag i den institution jeg aller helst vil arbejde i
feb 2006
er ikke så godt gående i de her dage så det er tvet el puteren der bliver misbrugt.
jo har da haft en positiv oplevelse. fik igår aftes endelig min mor til at fatte at hendes 1½ årig hunkat ikke har godt af at leve på p-piller hele livet, så nu skal hun snart neutraliseres, det har jeg forsøgt at banke ind i knolden på hende i et år snart
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Og så har jeg afsluttet 4 ugers virksomhedspraktik, hvilket har resulteret i en fastansættelse. Skønt, selvom det er et meget krævende job - og det har været hårdt med alt det nye. Men sådan er det jo nok på alle arbejdspladser.
feb 2006
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Når det så er sagt, så nyder jeg en weekend friholdt for aftaler ud af huset sammen med min mand og kattene og det er super dejligt og rigtig godt for overskudskontoen.
Også god weekend til alle fra mig
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
feb 2007
Hvor er det dejligt at høre folk har nogle positive indslag fra deres liv, og sikke da nogle indslag.. nye missetattere der vente med at komme hjem til jer... hvor dejligt.. og sikke en ventetid da.. æv også.
Nogle af jer har fået nyt job ligesom mig.. hvor er det super dejligt for jer.. og TILLYKKE med det håber i bliver glade for det.
Carina M tillykke med føs'dagen og hold da op en bunke gaver du er rigtig nok blevet forkælet...
Pernille jeg synes nu der har været mere end sædvanligt... men sådan er det jo nogen gange.. *S*
Super lækkert du har hygget med mand og "børn" i denne weekend og du har hele søndagen også weee
Jeg har storhygget i dag med først mine forældre der var et smut forbi, og wee har endelig fået udskiftet min smadrede rude ved hoveddøren.. derefter tog jeg ud til min veninde hvor jeg grovhyggede med god mad film snak og hygge... og nu er jeg hjemme.. og skal lige sidde to sekunder inden jeg tager mig sammen og får ryddet op så jeg slipper for det i morgen
feb 2006
feb 2007
feb 2006
feb 2007
Aner jeg en vis negativitet på KG...