{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

bekymret for veninde update {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har jeg gjort det. Jeg har taget "en pause" fra min veninde.
( http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=36266 )

Idag havde vi en aftale om at vi skulle mødes når jeg fik fri fra skole, og så skulle vi gå en tur for at snakke. Vores lærer var så syg, men jeg blev i skolen i 4 timer for at mødes med hende, men 15 min før vi skulle have mødtes aflyser hun. HUn kommer med en masse undskyldninger, virkelig lamme, men jeg skriver så til hende at jeg ikke kan klare mere, jeg kan ikke overskue at bekymre mig om hende mere. Jeg skrev: JEg elsker dig så meget, men jeg kan ikke klare at stå på sidelinjen og se dig komme længere og længere ud, jeg kan ikke holde til det. Så svarede hun: Okay....
Så skrev jeg at hun virkede pisse ligeglad, men hun måtte skrive hvis hun fik brug for det...
Jeg sidder bare med en tom fornemmelse nu, har en klump i maven. Hun skrev ikke noget om hvor meget jeg betyder for hende, ikke noget med at hun vil have mig i sit liv, hun var total kold... Jeg får helt tårer i øjnene over det... Men hun er slet ikke den dejlige pige jeg kender og elsker, jeg tror desværre den pige er væk... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bekymret for veninde update
  • #2   15. mar 2008 Sally: Det håber jeg virkelig hun gør. Jeg er så ked af det, hun er altid den jeg skriver til når jeg keder mig, vi har været så ens, ens humor, ens følelser og meninger. Det er frygteligt at tænke på.

  • #3   15. mar 2008 SÅDAN... Ved godt det er hårdt, men det var den eneste rigtige du ku gøre, du må og skal tænke på dig selv!! Det undre mig heller ikke det er sådan hun reagere, du skal tænke på at stoffer gør folk følseskolde og egosiske!! Du har gjort hva du ku, nu er valget hendes!! Syntes bestemt du har vist hvilken god veninde du er!!

  • #4   15. mar 2008 du har som sådan gjort det rigtige, men den der med at skælde ud og fortælle om følelser osv via sms ka jeg slet ikke forholde mig til, det er så upersonligt som det overhovedet ka blive.
    din veninde finder nok ud af engang hvad det er hun roder med og den veninde du kender er garanteret stadig derinde bag facaden, du ved jo godt at forelskelse gør blind.
    selvom det er hårdt skal du lade hende sejle sin egen sø og hun må komme til dig den dag hun selv ønsker det, du skal så osse være parat til at hjælpe hende den dag det sker


  • #5   15. mar 2008 Jeg kan godt forstå at du er bekymret for din veninde! Det ville jeg også være.....
    Tænk at hendes kæreste lærer hende at ryge hash! Tænk at hun ikke var psykisk stærk nok til at sige fra, da/hvis han tilbød hende det!
    Jeg håber at hun kommer til fornuft!
    Hun burde være dig taknemmelig, for at være sådan en god veninde, der netop bekymrer sig om hendes vé og vel!

    Poteknus herfra.


  • #6   15. mar 2008 jeg tror helt sikkert også at det er ren facade. Du lyder til at være det eneste "ordenlige" selskab hun har haft, hvert fald noget af det, og det ved hun godt..
    Måske gik det lidt op for hende da du sagde det, at hun er på afveje, og så kan det godt være svært at finde på noget at sige.
    Det havde måske været nemmere for dig selv, hvis du havde sagt det foran hende, så du kunne se hendes reaktion. Der er jo mange måder at sige "okay" på.

    Men du gjorde det rigtige, selvom det er møghamrende hårdt. Og nu er resten op til hende. Jeg håber at hun snart kommer til fornuft.


  • #7   15. mar 2008 Okay...
    Som svar Til Johnny vil jeg sige at jeg selv havde det rigtig dårligt med at gøre det over sms, men hun gad/ville/kunne jo ikke mødes med mig, jeg prøvede at få arrangeret et møde, men undskyldninger havde hun nok af, og jeg kunne ikke gå med det mere. Jeg ville heller ikke ringe til hende, for jeg vidste at hun ville sidde sammen med Peter, og jeg gad ikke lige have en vred psykopat i røret, han er meget beskyttende, og har sagt til mig, at den der sårer hende får ballade med ham.

    Men min største frygt er nu, at jeg var den eneste af hendes "gamle" veninder hun havde tilbage, resten er en del af Peters venner, jeg var det eneste der hodlt hende lidt fast i sit "gamle" liv, nu har hun ingen tilbage. Jeg havde fortalt hende, at hvis jeg nogensinde fandt ud af at hun havde taget stoffer, altså andet en hash, ville jeg bryde alt kontakt med hende på stedet, og være ude af hendes liv for altid, for sådan noget kan jeg ikke acceptere. Og hver gang jeg sagde det kiggede hun mig i øjenen og lovede at hun aldrig ville tage stoffer. MEn hvad nu, nu er der ingenting der hindrer hende i at køre den længere ud, og hvad så?? Hvad hvis hun dør som følge af et eller andet lort hun tager, så vil min samvittighed nok ikke lige være i top!!!


  • #8   15. mar 2008 Christina...
    jeg ved godt at det her lyder utrolig hårdt, men jeg syntes faktisk ikk det er den rigtig beslutning.... det var hvert fald ikk hvad jeg havde gjort hvis min bedste veninde vendte på en tallerken på den måde... jeg ved hun er 22, men jeg havde simpelthen opsøgt hendes forældre og bedt dem om hjælp... jeg havde gjort alt for at få hende hevet ud af det miljø.... om jeg så skulle hente hende, slæbe hende derfra,og låse hende inde så hun ikk havde noget valg.... kærlighed gør blind,og det kender vi alle sammen tror jeg...


  • #9   15. mar 2008 Mia: Okay... Det er da dejligt at høre en anden mening, men du må huske på, at hende forældre ved hvordan det står til.
    Jeg har mit eget liv, er igang med en krævende uddannelse, har forpligtelser, jeg KAN ikke overskue at skulle til at hive en person ud af hendes miljø. Jeg ved ikke om du kan forestille dig hvordan jeg skulle gøre det, for jeg kan jo ikke låse hende inde eller nogle af de andre ting du siger. Hun har fået stillet et ultimatium af mig; kom ud af miljøet eller mist mig, og hun har taget sit valg, og valgt mig fra... Det må jeg acceptere og leve med. Og håbe, at hun en dag skriver og bederr om hjælp til at komme væk, eller starte forfra.


  • #10   15. mar 2008 christina..... okay, nej så kan jeg godt se der ikk er meget og gøre... jeg ønsker dig kun held og lykke fremover...håber din veninde blir mere fornuftig og kommer tilbage, og ber om undskyldning

Kommentér på:
bekymret for veninde update

Annonce