586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

Ingen katte om 50 år...?? Ingen katte om 50 år...??

Var der andre end mig, der hørte P3 i formiddags... nok omkring 10 tiden.

Der var et indslag om hvordan nogle havde forudset verden ville se ud om 50 år...
Blandt andet at rengøring ville være unødvendig, da alting ville være selvrensende... at arbejdstiden ville være mærkant nedsat og så videre med ting, der egentlig lød fint fint...

MEN... så siger de dælme, at de mente at ALLE andre kæledyr end lige hunden, ville være afskaffet om 50 år... Altså ville katte være UDRYDDET...

WTF...??
Den tror jeg altså ikke lige på... smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen katte om 50 år...??
  • #1   23. apr 2008 ja den historie stod på forsiden af ekstrabladet, det er bare et par forskere der har været for længe på laboratoriet, der var flere ting der var væk osse,

• #2   23. apr 2008 Det lyder da utroligt naivt, når man tænker på alle de ikke-neutraliserede katte, der render frit ude og får killinger hele tiden. Jeg tror bestemt heller ikke, at racekatteverdenen drejer nøglen om sådan lige foreløbigt.
    Hvem udtalte sig? med hvilken kapacitet? Kan man læse mere et sted?

• #3   23. apr 2008 Det var nogle "kloge hoveder"...
    Fandt lige lidt på google, men der er det med kattene ikke nævt...

• #4   23. apr 2008 Så er jeg dæleme glad for, at jeg heller ikke er her om 50 år.

• #5   23. apr 2008 ja, jeg gider heller ikke være her uden katte, det er jo den rene livskvalitet for katten da, det ka sån nogle forskere jo ikke fatte

• #6   23. apr 2008 hihi.... det er vidst en indtørret forsker med for mange tal i hovedet der har udtalt sig. han kender nok ikke til alle os kattenørder der findes. JEG har kat om 50 år. det er ganske givet. selv hvis det blev forbudt.
    har i ikke et link til artiklen???
    vil super gerne se den

• #7   23. apr 2008 det er jo meget modsigende et eller andet sted for forsker mener os at kattene er med til at gi bedre livskvalitet for syge mennesker så man burde da mene at katten stadig er der til den tid :O)

• #8   23. apr 2008 Det jeg bed mig meget mærke i, var at der blev udtalt, at kun <b>hunden</b> ville være tilbage...
    Det er vist en forsker, der er hundemenneske... :s

Har desværre ikke noget link... leder og leder efter artiklen, men der er ikke noget på ekstrabladets hjemmeside...
    og det andet jeg fandt, var der ikke nævnt det med kattene, men det hele skulle være en bog, som nogle "kloge hoveder" har skrevet...
    (link fjernet)

• #9   23. apr 2008 Hvis der ingen katte findes om 50 år, så håber jeg at mit liv er forbi til den tid også!
    Men tror nu heller ikke på den historie, med mindre det så var hele Jorden der gik under, pga. at meteornedslag el. lign.

Poteknus.

• #10   23. apr 2008 Haha <b>Karen P .</b>, hvor er du sød!

• #11   23. apr 2008 ja, som karen nok så rigtigt siger.
    jeg vil osse være kat i mit næste liv, at tænke sig bare at kunne dovne,æde og sove dagen lang og så blive nusset og pylret om i tide og utide, jo en gang imellem ku man nok overtales til lidt leg og et fang fugle forsøg

• #12   23. apr 2008 karen P: hihi.. jeg må hellere få mig en snak med ham deroppe inden alt for mange forlanger det samme som dig smiley

• #13   23. apr 2008 Så vidt jeg kan læse mig til, er en af de andre forudseelser, at menneskeheden har oplevet og overlevet en atomkrig... :s :s :s
    (måske er det det, kun hunden ud af alle kæledyr vil overleve...???)

• #14   23. apr 2008 ttror faktisk det er omvendt fordi så travle som vi mennesker er osv er det bedre med en kat da den ikke behøver ud i stiv kuling for at tisse osv og man kan planlægge dagen efter ens arbejde og ikke efter at ens hund skal ud osv.. tror katten bliver en større farvorit dyr

• #15   23. apr 2008 Hvis der har været en atomkrig så holder vi alle kakerlakker, for noget skal vi jo nusse, fodre og opdrætte *S*

• #16   23. apr 2008 jeg jeg jeg jeg HADER kakkelakker, ufffffff
    har haft den tvivlsomme fornøjelse at dele hus med sådan nogle æklere

• #17   23. apr 2008 *¤*johnny *¤*

Så kunne du måske fristes med en rotte eller en måge? For de ville måske være de næste på listen hehe

• #18   23. apr 2008 så skulle det være en måge, nej 2 de skulle hedde kaj og bøje hva ellers*GH*
    rotter er osse nogle yderst ækle dyr

• #19   23. apr 2008 Så husk, at "mågegården" skal være overdækket.....TøHø....Spændende om du kan opdrætte nye farver/former....

• #20   23. apr 2008 ja for hunde da, ku være man ku udvikle på hættemågen så man fik hætter i alverdens farver, måske man så osse kunne dressere dem til kun at sende klatter afsted mod nypolerede biler, nå nej det klarer de fint allerede

• #21   23. apr 2008 Husk nu loven......alle dyr holdes på egen matrikel *LOL*
    Køb et cover til bilen, naboen er måske ik intra i klatter...

Men en hættemåge med rød hætte og tilsvarende ben....hmhm jeg er frisk*S*

• #22   23. apr 2008 åh ja, det er jo det med ude og inde måger, ka man mon lærer en måge at gå på bakken

• #23   23. apr 2008 Der er allerede måger på Bakken.....så hvof ik?

• #24   23. apr 2008 Hihi... I er jo tossede...

Nårh ja... man skal vist tage sådanne udtalelser om fremtiden med et gran salt...

Har lige siddet og moret mig over nogle videoer på Youtube, fra 30'erne og 50'erne hvor de spå om hvordan verden ville være i år 2000... lol...!

• #25   23. apr 2008 vi vil have link vi vil have link

• #26   23. apr 2008 Det er da fuldstændig dybt godnat sagt. Det synes jeg altså.. Selvfølgelig er katten da ikke væk om 50 år. JEG er ikke engang væk om 50 år.. Gad vide hvad i alverden de bygger det på. Der er flere katte i DK end hunde.

• #27   23. apr 2008 Læste lige artiklen. Synes det lyder alt for vildt.. Når man tænker på at det kun er 50 år.

• #28   23. apr 2008 SineGry skrev: **tinka D, har du ingen katte?** Jow, to stk.

• #29   23. apr 2008 Er der nogen der har fattet, hvorfor der ikke skulle være katte om 50 år?...

• #30   23. apr 2008 Den forsker må være kattehader og det er ønsketænkning fra dennes side.

Med venlig hilsen Barbara H.

Kommentér på:
Ingen katte om 50 år...??

Annonce