495 visninger
|
Oprettet:
Mærkelig mail fra Zooplus {{forumTopicSubject}}
Jer der handler på Zooplus.de og Zooplus.co.uk samt den danske side, har I også fået en mail hvor I skal angive en anden mailadresse end den I bruger i forvejen?
We kindly ask you to ensure that each account is linked to a unique email address before 06-02-2020 to keep all of them active.
Den seneste handel er foretaget på den danske side - men registreret på Zooplus.co.uk.
Jeg forstår ikke helt hvad dette handler om.....??????
jul 2008
Følger: 58 Følgere: 726 Katte: 12 Emner: 699 Svar: 7.900
har godt nok ikke fået nogen mail, men handler da både fra den danske og den tyske, og har også brugt den engelske en gang
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 231 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.879
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 62 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.062
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 112 Katte: 1 Emner: 149 Svar: 690
Jeg tror at den er falsk.
Jeg får nogle gange mail om, at jeg inden 48 timer skal gøre dit eller dat, ellers vil en konto eller side blive blokeret. Det er endnu aldrig sket, at dem som de udgiver sig for at være også har blokeret noget. Så den slags hopper jeg aldrig på.
aug 2010
Følger: 51 Følgere: 359 Katte: 4 Emner: 176 Svar: 7.195
Lad mig høre, hvis I modtager noget.
Mærkelig mail fra Zooplus