{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

kæft jeg blev gal ( hund ) {{forumTopicSubject}}

min store pige kommer styrtende ind af døren i dag grædende

jeg farer jo hen til hende for at finde ud af hva der er sket
så har der stået en hund uden for forretningen hvor vi bor li ved siden af
en hanhund der stod og snerrede og viste tænder af min datter og fløj frem i snoren så hun blev skrækslagen

jeg farer jo selvfrølgelig ud og ser denne hund og da jeg kommer ud står den så oz og knurrer af mig
jeg blir stående og venter på at ejeren kommer ud
og gør hende opmærksom på at hunden har bidt ud efter mit barn
kvinden tager sin barnevogn kigger på mig og siger at det har den sgu aldrig gjort før
så siger jeg at det gjorde den ved min datter
nå ja siger hun det er fordi den ka ikk li børn så ska de da bare skrubbe af
jeg blir gal og siger til hende at det da ikk ka være rigtigt hun binder en hund så den ka få fat i børn der vil ind og købe noget
hun stikker mig fingeren og siger at jeg ska lukke
så blev jeg rigtig gal og siger til hende at der jo er noget galt når hun går med en hund der ka angribe børn og hun selv har en lille en i en barnevogn og at hun jo så ska tænke på at næste gang er det måske hendes eget barn
og hvis den hund havde bidt så havde jeg ringet til politiet
det ku jeg da bare gøre for så var hun jo væk igen fingeren og så gik hun


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kæft jeg blev gal ( hund )
  • #1   13. nov 2008 min datter er jo vant til store schæfere
    men den her den var bidsk og min datter gik den vej hun sku og den forretning ligger li op til vores dør
    så hun var jo nødt til at komme forbi den
    hvilket hun jo så oz meget hurtigt gjorde


  • #2   13. nov 2008 HVIS hunden stod bundet ved siden af barnevognen, KAN det være, den "forsvarede" barnevognen.
    Ikke hundens fejl, men ejerens, og for øvrigt mærkelig reaktion fra hende.


  • #3   13. nov 2008 den stod ved krogen ved banevognen men hun sagde direkte at hunden ikk ku li børn så det var jo nok derfor sku jeg se med eftertryk på med den finger

  • #5   14. nov 2008 Sikke en idiot - håber ikke du møder hende igen :-S

    Oplevede engang, at der var en eller anden idiot der havde bundet sin hund til min cykel - måtte jo så pænt vente på at ejeren dukkede op og hentede sin hund, inden jeg kunne trisse hjemad med mine varer.
    Grunden til, at han lige mente at hunden skulle bindes til min cykel var, at den krog hvor man normalt binder hunde var optaget :-S

    Nøj, hvor blev jeg forskrækket da jeg så den gigastore hund stå bundet til min cykel. Hvis den ville, kunne den nemt ha slæbt afsted med hele l**rtet...
    Heldigvis var den meget sød og ville gerne snakke, men det var dælme en underlig oplevelse. Kunne ikke engang få mig selv til at skælde ejeren ud, han var oldgammel og undskyldte mange gange :-S


  • #6   14. nov 2008 jytte
    nemlig en rigtig gimpe



    *Mademoiselle Michelle *
    jeg bor li ved siden af den butik så om jeg møder hende igen ved jeg ikk
    men jeg håber det heller ikk
    desværre er det en meget lille by jeg bor i så der er stor mulighed for det

    ka godt forstå du blev forskrækket over at der stod en bundet til din cykel
    heldigvis bvar den jo så sød og manden undskyldte
    hvis så bare hende her havde sagt at det var hun ked af at høre så havde det oz været noget andet så ku hun jo have ladet hunden bli hjemme en anden gang
    men min datter ved jo hvordan hun ska gøre og være med dyr
    så gudskelov skete der ikk noget denne gang



  • #7   14. nov 2008 vores børn elsker oz dyr og havde det været den mindste eller mellemste så ku jeg oz godt ha troet de gik hen til den selv men med vores største så ved jeg at hun ved det og at hun ikk går til fremmede hunde
    hun har rigeligt i dem vi har her


  • #8   14. nov 2008 vores de mindste ska stoppes når de ser en hund på gaden men den store hun ved

  • #9   14. nov 2008 jamen det er de jo oz men bare de ved hvordan de ska forholde sig
    men fremmede hunde det vil jeg ikk ha og det ved de godt


  • #10   14. nov 2008 Hold da kæft....

    Ja jeg havde ringetr til politiet med det samme.. Hvilken uansvarlig mor er hu nårhun kan findepå at anskafe sig enhund der ikke kan lide børn når hun selv harbørn.. OMG!


  • #11   14. nov 2008 Ej hvad fanden var det for en idiot !?! Hun er da ikke rigtig klog at lade sin hund stå ude foran så tæt på døren, og da slet ikke hvis den kan finde på at gå til angreb på andre mennesker...

    Nogle mennesler de burde bare ikke have dyr .. de magter jo slet ikke at se sandheden i øjnene... Hvad fanden havde hun gjort hvis den HAVDE bidt din datter???

    Ej kan slet ikke tage sådan nogle dumme mennesker...

    Håber din datter er kommet over chokket, og at hun tør at nærme sig hunde igen...


  • #12   14. nov 2008 min datter er kommet over chokket i dag mener hun at jeg sku ha taget vores egen han hund med ud så ku den ha spist den frygtelige hund der

    hvis den havde bidt min datter så havde jeg krævet den aflivet


  • #13   14. nov 2008 Det kan jeg godt forstå... Er nu glad for at din datter er kommet sig over chokket...

  • #14   14. nov 2008 det er jeg oz men vi har oz 6 hunde i huset så hun er vant til hunde
    bare ikk når de er bidske


Kommentér på:
kæft jeg blev gal ( hund )

Annonce