{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres top 5 katteracer
  • #1   31. dec 2008 1: Maine Coon.
    2: Alm. huskat.
    3: Bengaler.
    4: Sphynx.
    5: Perser.
    Men det er svært at vælge!

    Potekram herfra.


  • #2   1. jan 2009 1.) Sølv-perser
    2.) Maine Coon
    3.) Orientaler
    4.) Norsk Skovkat
    5.) Sphynx
    Men ja, kunne bedre ha' lavet en Top 10 xD

    Kram -


  • #3   1. jan 2009 Åh ja, Somali er også gudesmukke...
    Og Turkisk Angora og Sibirisk Skovkatte,, ej nu stopper jeg...
    Jeg kunn blive ved...
    Lad mig bare sige:

    1.) ALLE racerne... Mere eller mindre smiley


  • #4   1. jan 2009 he he ja jeg synes enlig også det var svært he he..

  • #5   1. jan 2009 Abyssinier
    Rex
    - og alle de andre


  • #6   1. jan 2009 1 Ragdoll
    2 Hellig borma
    3 Bengal
    4 Somali
    5 Tyrkisk van

    Men alle misser er da dejlige.


  • #7   1. jan 2009 1. korthået huskat
    2. Europé
    3. Bengal
    4. Siameser
    5. Maine Coon


  • #8   1. jan 2009 1. Korat
    2. Russian Blue
    3. British Blue
    4. Huskat
    5. Devon Rex

    og mange mange flere


  • #9   1. jan 2009 Arghh, den er jo svær! smiley Bare den er sød og rar er det fint - men synes dog at sølvgrå katte med mørkeblå eller grønne øjne er meget smukke!

  • #10   1. jan 2009 Rigtig morsom tråd - især for jeg ikke kan forstå hvordan man både kan være til de helt specielle korthårskatte - og også elske de mere sindige semilanghårskatte.
    Det er er verden til forskel i deres psyke og udseende:-)



  • #11   1. jan 2009 1. Exotic
    2. Perser
    3. Norsk Skovkat
    4. Devon Rex
    5. Sphynx


  • #12   1. jan 2009 1.deles mellem cornish rex og sphynx(de har den fede personlighed og de er så dejligt varme)
    3.krammebamse perser
    4.devon rex(elsker deres djævle udtryk)
    5.orientaler/siam

    det er svært at vælge..


  • #13   1. jan 2009 Den er egentlig nem

    1. de orientalske katte (siam/bali/sys/orientaler - både kort- og langhåret)
    2. Den skønne skovbamse jeg i forvejen har
    3. Cornish Rex
    4. Ragdoll
    5. Somali


  • #14   1. jan 2009 *Lis* ? om katte skal i Forum * - Så du mener altså ikke man kan forelske sig i flere sind?

    Jeg vil ikke eje alle de katte jeg har nævnt.. PT er jeg glad for min huskat og drømmer om en europé, men de andre er ikke nogle jeg vil eje, men katteracer jeg bedst kan lide..

    Man kan jo også holde af voksne mennesker, og børn samtidigt ikke smiley


  • #15   2. jan 2009 Lis. ** jeg ikke kan forstå hvordan man både kan være til de helt specielle korthårskatte - og også elske de mere sindige semilanghårskatte.**

    Trådstarter skrev jo ikke, at man nødvendigvis skulle ønske at dele hjem med dem. "bare synes om" skrev hun, og så kan man jo sagtens være vild med både NFO og sphynx fx .

    Forresten de mennesker jeg holder mest af er ekstremt forskellige i sind, temperament osv...... (og de har også meget forskellige frisurer, hehe).


  • #16   2. jan 2009 1. Ragdoll.
    2. Hellig Birma.
    3. Huskat smiley
    4. Burmilla.
    5. Norsk skovkat.


  • #17   2. jan 2009 Selvfølgelig kan man holde af flere forskellige katte - og også typer af mennesker, med sidstnævnte er man "tvangindlagt" med nogen - også selvom man gerne vil være foruden.
    Kommer det til kattene - så ved jeg at jeg ikke vil have katte med meget hår - jeg vil have intelligente og elegante katte.
    Jeg er ikke til katte der bare ser søde ud - jeg kan godt lide lidt modspil. Det er nok også årsagen til jeg har den race jeg har - og ikke "flirter" med andre racer:-) Personligheden hos en kat er noget af det vigtigste for mig, vigtigere en udseendet selvom jeg selvfølgelig syntes jeg er heldig at ha' fået begge dele med mine aby'er
    KAn ikke huske om det var den her tråd eller en anden der var en der sagde:
    Jeg elsker min xxxx som jeg elsker et uartigt barn - den bemærkning passer præcis til de katte der passer til mig:-)
    Jøsses de er indimellem ved at tage livet af mig - næste dag hygger jeg mig mægtigt over de igen tog r**** på mig:-)


  • #18   3. jan 2009 Susanne,
    - kan du så slå den her: Mine killinge/katte købere siger de katte fra mig er så velopdragne - de lystrer - siges der nej så gør de det ikke, de går heller ikke på bordet.
    Jeg fatter det ikke, de hører ikke en sk** efter her, og kigger på mig som jeg nærmest er idiot hvis jeg tillade mig at irettesætte dem:-)
    Måske de er så eksemplariske fordi de er bange for at komme tilbage til menageriet her:-)


  • #19   3. jan 2009 hehe Lis..skulle de være bange for at komme hjem til dig...? det skulle da lige være at de er bange for at blive røv forkælede!

    mine yndlingsracer..

    tja jeg har en forkærlighed for store, tunge, kompakte katte. derfor har er MCO og NFO længe stået som de to øverste på min liste. så kommer perser exotic. men siden jeg har fået min british shorthair hjem må jeg indrømme at racen er strøget ind på listen som en klar 1.er for sin charme og skægge personlighed.

    nr. 5 ved jeg ikke...måske en bengal..for dens skønhed..ikke at jeg selv kunne bo sammen med en tror jeg, men smukke det er de!


  • #20   3. jan 2009 Jeg synes rigtig godt om de fleste katteracer med kort, glat pels (og så har jeg lige en bizar afstikker til Devon rex og La Perm :S - dog kun udfra fotos) men vil aldrig anskaffe mig sådanne eller andre racekatte. Er og bliver til huskatte, og har hidtil tilpasset mig hvilken type, de nu har vist sig at være.

    Mine katte er opmærksomhedskrævende, særdeles tydeligt kommunikerende, kælne hyggemissere, der blander sig i alt, og kræver at få deres vilje. Af og til anstrengende, men herligt smiley Og mit livs to lys er de, og ville sikkert være det, om de så havde været persere eller birmaer ... lidt svært at forestille sig, men det er jo det indre det kommer an på smiley

    og mens jeg har skrevet dette bette indlæg, har jeg måttet lukke Bjarne ind fra haven ... OG ud. Og Bruno står og hiver mig i ærmet ... og nu vil Bjarne fa**** ind igen :S.
    ... Og det kom han så, og ligger nu med alle fire i vejret på gulvtæppet og råber mav-mav, hvilket betyder, at lige om lidt bliver der jalousidrama, fordi begge katte vil lege.
    (hmmm... har en ide om at sådant kunne ske her i huset med en hvilken som helst race :S)


  • #21   3. jan 2009 *Lis* ? om katte skal i Forum * - jamen jeg holder af de forskellige racer jeg har valgt ikke kun pga deres udseende, men også deres sind..

Kommentér på:
Jeres top 5 katteracer

Annonce