{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
294 visninger | Oprettet:

Er det stress ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

I starten af maj blev jeg indlagt med kraftige mavesmerter, og de troede at det var blindtarmsbetændelse. Det var det ikke, og de kunne ikke finde ud af hvad det var, men det blev bedre, og jeg valgte at blive udskrevet igen..

Nu har jeg så gået i lidt over en uge og haft mange "anfald" hver dag, hvor jeg får kraftige mavesmerter og diarre.

Oveni det har jeg i denne måned allerede haft min menstration en gang, og har nu fået det igen, på trods af at jeg tager mine p-piller, og ikke skal have det før om 4 dage... og den har ellers været regelmæssig i et par år.

Jeg har siddet og læst en smule, og ved ikke om det kan skyldes stress ?

P.t. er både min kæreste og jeg hjemmegående, og vi laver ikke specielt meget... så kan ikke forstå hvis det er stress...
Men jeg er sådan et menneske der trives bedst når jeg er igang med noget, og på det sidste har jeg bare slappet meget af, selvom der har været ting der skulle laves... jeg ved ikke om det måske bare stresser mig at vide at der er ting der skal laves, og at jeg bare sidder og slapper af.... Derudover har vi lidt økonomiske problemer som roder rundt oppe i mit hovede...

Kan mine symptomer skyldes stress ?

Jeg ved godt at jeg nok burde tage til lægen, men jeg synes bare at jeg har været det så meget på det sidste, og er ærlig talt lidt træt af det, så hvis nu der var nogen herinde der havde nogen erfaringer jeg kunne bruge, ville jeg være taknemmelig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det stress ?
Kommentér på:
Er det stress ?

Annonce