{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Helt ærligt (ang Annoce) {{forumTopicSubject}}

Nu kan det ski godt være jeg ryger en tur ud i kulden, men den tager jeg gerne, hvis jeg kan når at får budskabet ud.

Først og fremmes er der vist, ja jeg skriver vist, da jeg ikke har spurgt om killinger er komet hjem til dem, eller den er født hos dem. killinger er kun 10 uger, og den er sat til udlån til parrig grrrrrrrrrrrrrr, heltærligt 10 uger............ Hmmmmmmmmm den kan lånes ind til den skal lukkes, og det skal den når den er 6 mrd øhhhhhhh godmorgen eller sådan noget..... den er jo slet ikke fertil,og sikkeret heller ikke inden............


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Helt ærligt (ang Annoce)
  • #2   12. mar 2010 Nat. det kommer ag på mig............ 10 uger..............suk

  • #3   12. mar 2010 Aalsbo... jeg ryster over det hele

  • #4   12. mar 2010 Nat tanke køre også rundt i mit hoved

  • #5   12. mar 2010 Hej Natascha
    Måske du som hjælpe-admin kunne kontakte annoncøren direkte og informere om at
    1) killinger skal være 12 uger inden de fjernes fra moderen
    2) katten efter al sansynlighed ikke kan (eller bør forsøge) parre inden den er 12 uger.
    Jeg aner ikke hvem ejeren er, men det lader til du gør... og du derfor ved at en høflig henstilling ikke hjælper ?
    smiley
    Pia


  • #7   12. mar 2010 Ja. lad mig om udhængningen, det skal en HA'er ikke trækkes med ind i

  • #9   12. mar 2010
    * Christina * Åh nej ikke igen! jeg synes ikke man kan sætte det op imod hinanden.

    Det med killinger, kan jeg heller ikke lige kaperer, det er bare så grotesk


  • #10   12. mar 2010 Nat! øh hmm

  • #12   12. mar 2010
    * Christina * jeg har slet ikke set den annonce du skriver om............... kan du ikke sende mig en pb


  • #13   12. mar 2010 Vedr. den annonce med killinger der aflives, hvis de ikke finder et hjem.

    Her var det måske også en idé, hvis hjælpe admins kontaktede annoncør og på en stille og rolig måde informerede om det 'smarte' i at neutralisere istedet for at 'avle' ikke-ønskede killinger.
    Annoncør står som værende 17 år. Mange gange er det jo i virkeligheden forældrenes kat og annoncøren gør bare hvad der er muligt for at hjælpe.

    Jeg er enig i at det er noget rod at avle killinger og derefter give dem væk, alternativt aflive, hvis der ikke kan findes hjem. Når det er sagt skal det også siges at det trods alt er bedre at sørge for aflivning i stedet for at lukke dem ud et eller andet sted, hvilket jo desværre ikke er et ukendt fænomen.

    Den bedste måde at hjælpe fremtidige katte og killinger er nok at forsøge at hjælpe på bedste måde, fremfor at skælde ud. De fleste mennesker lukker af, når de bliver skældt ud og så hjælper det jo ingen.

    Ha' en dejlig week-end
    Pia


  • #14   12. mar 2010 Pia D
    Jeg er enig med dig i, at folk skulle få neutraliseret deres katte frem for at avle uønskede killinger. Men det er nu engang ikke vores ansvar eller opgave som hjælpeadministratorer, at fortælle folk hvad vi mener de skal gøre. Vores opgave er at se objektivt på tingene og dømme udfra de regler som nu engang er gældende for Kattegalleriet.


  • #15   12. mar 2010 Marsini: Fuldstændig enig med dig.

    Hjælpe-admins: Nej der er ikke nogle love om at det er forbudt at aflive uønskede killinger, jeg skriver jo også netop at det er positivt at de aflives, istedet for at lukkes ude et eller andet sted. Der er sikkert heller ingen regler på KG om den form for annoncering, det skal der heller ikke være, så risikerer man jo netop den med at de lukkes ude et eller andet sted.

    Jeg siger ikke det er jere pligt, men appelerede bare til at i ville forsøge at 'hjælpe' uvidende folk og derigennem kattene/killingerne. Det synes jeg nemlig ville være god skik på et sted som dette.

    Iøvrigt må jeg jo ikke skrive på annoncen, at det er bedre at få mor-mis neutraliseret.
    smiley
    Pia


  • #16   12. mar 2010 Natascha: I kan sgu da ikke få måsen i klemme for at rådgive brugerne... Det er ikke en form for magt-anvendelse jeg efterlyser, men stille og rolig information.
    smiley
    Pia


  • #17   12. mar 2010 Pia D
    Jamen det er nu engang ikke vores opgave at dømme folk og fortælle dem hvad de skal gøre i sådanne sager. Som Natascha skriver, så kan vi få fingrene i maskinen, hvis vi begynder at blande os i den slags.
    Og dermed ikke sagt at jeg ikke er enig med dig i, at det kunne være godt at folk neutraliserede, men det er bare ikke vores opgave.

    Kattegalleri er ikke nogen dyrevelfærdsorganisation og vi har ikke noget moralkodeks. Vi har nogle retningslinier og det er dem vi er her for at varetage.

    Vores opgave er jo egentlig bare, at sørge for at stedet her ikke bliver total kaotisk, at tingene bliver placeret de rette steder og at der er en god tone.


  • #18   12. mar 2010 Selvfølgelig må vi rådgive - det gør jeg da også gladeligt, hvis nogen opretter et emne omkring det og det gør alle I andre også smiley

  • #20   12. mar 2010 Nu ved jeg ikke hvem der er.. Men jeg forstår ikke hvorfor de personer som har set denne annonce ikke melder personen? Det er jo mishandling!! Få dog meldt personen!

Kommentér på:
Helt ærligt (ang Annoce)

Annonce