{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
258 visninger | Oprettet:

Dufa er blevet moppet {{forumTopicSubject}}

- så det betyder nye billeder på hendes profil. Håber I vil kigge lidt på dem så de ikke er taget helt forgæves, og så måske skrive hende en opmuntrende besked. *G*
Behøves I selvfølgelig ikke, men Dufa føler sig meget forurettet og vil gerne opmuntres lidt. ;0)

Kan I have en dejlig dag alle sammen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dufa er blevet moppet
  • #1   11. jan 2006 hehehe... Hmmm... Hun er nu godt nok blevet MOBBET, og ikke moppet. Hun er altså ikke blevet brugt til at vaske gulv med eller blevet vasket med en gulvmoppe, hvis nogen skulle undre sig. *LOL* Bare mig der ikke kan stave.

• #2   11. jan 2006 *gg* hehehe.. Tjaaaa... Godt nok har jeg været led, men SÅ led har jeg altså endnu ikke været. HAHAHA... Måske man skulle starte sådan et kattevaskeri, hvor de bliver vasket med en moppe?? *ROFL* eeeej nej. Mon man får mange kunder? *fniiis*

• #3   11. jan 2006 Det er virkelig nogle gode billeder.. Og lækker kat, men det vidste du jo godt..

• #4   11. jan 2006 Hehehe.... "Er katten uartig og måske lidt beskidt, så giv den med moppen og skrub på den lidt" *G*

• #5   11. jan 2006 Og tak for de pæne ord, Nan og Camilla. Har nu altid haft de 20 billeder på profilen, men efterhånden bliver billederne bedre, motivet større *fniiiis* og det samme med tålmodigheden. Det er dog bare lidt ærgeligt at der ikke er flere billeder af Dufa i aktion, men sanheden er jo bare den at hun nok er en smuuule mageligt anlagt (ja ordet DOVEN er blevet lagt på hylden herhjemme. Mageligt lyder pænere. *gg*) og faktisk ikke foretager sig ret meget.
    Men de enkelte timer hun har som raket-kat, der kan mit gamle kamera ikke følge med. Det er faktisk tæt på at man ikke en gang kan se hende med det blotte øje når hun suser igennem luften. :0) *LOL*

Så taaark for at I synes at det går alligevel. :0)
    Nan----> hun er viiirkelig også bare kær når hun gør sig til på tørrestativet og jeg kan næsten ikke stå for det. Det er svært at være standhaftig og stå ved sine ord, og bede hende om at hoppe ned, når man synes at hun bare er såååå sød og bare kan kigge på hende ligge dér hele dagen. :0(
    Kender I det? *G* Jeg har en regnorms rygrad.

• #6   11. jan 2006 ej altså... SanDhed. Sorry. Tror jeg skal slappe lidt af og kigge det ordentligt igennem når jeg skriver i dag. :-S

Kommentér på:
Dufa er blevet moppet

Annonce