{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Afvist? (-: {{forumTopicSubject}}

Hej alle katteelskere! smiley
Der er noget jeg synes er lidt underligt, det er at mange afviser en kat bare fordi den ikke har så meget tekst? Jeg synes at alle katte burde være velkomne, og i betingelserne står der at man kun må afvise hvis katten ikke er ejerens og at billeder skal være skarpe, men hvad hvis man ikke har et ordenligt kamera? smiley
Hvad synes I om det, og hvornår afviser I en kat?(;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afvist? (-:
  • #1   14. apr 2011 Jeg afviser kun hvis
    1) Billederne er så utydelige at det er svært at se forskel på hoved og bagende..
    2) Der er 2 eller flere katte oprettet i samme galleri..
    3) Oprettelsen bærer præg af at det er en salgsannonce...

Derudover er jeg af den holdning, at alle katte er velkomne! :0)

• #3   14. apr 2011 Citat Lotte : * Jeg afviser kun hvis
    1) Billederne er så utydelige at det er svært at se forskel på hoved og bagende..
    2) Der er 2 eller flere katte oprettet i samme galleri..
    3) Oprettelsen bærer præg af at det er en salgsannonce...

Derudover er jeg af den holdning, at alle katte er velkomne! :0)**

ENIG !!!

• #4   15. apr 2011 Hvordan skal en bruger kunne vurdere, om opretteren af en kat herinde rent faktisk er et tilknytningsforhold til katten, når vedkommende slet ikke kan tilføje de mindste tekstafsnit??

Man skulle mene, at man som ejer af katten havde mulighed for at skrive en linie eller to?

Jeg har ikke noget problem med, at brugere afviser profiler, hvor der kun er enkelte billeder, manglende tekst, dårlig eller misvisende oplysninger osv.

Som der også står i reglerne, så er det brugerne selv, der byder velkommen. Alle stemmer jo ikke ens, og nogen ligger mere vægt på f.eks. billeder og andre måske tekst. Det er brugerne selv, der sætter standarden for, hvor "godt" og fyldestgørende galleriet skal være. Nogen er ligeglade og byder alt velkommen, mens andre måske sætter lidt krav... Sådan er det vist bare.

• #5   15. apr 2011 Jeg er nok farvet af at komme fra Hestegalleri, hvor det med tilhørsforhold er et stort problem fordi mange opretter en hest de tilfældigvis har set på en mark eller på rideskolen. eller bare en hest som de engang har fået en tur på. eller sågar de bare har fundet nogle billeder på nettet af enten den samme hest eller forskellige heste hvor de påstår et det er den samme.

Derfor ser jeg også gerne at der er lidt tekst om katten, samt mindst 3-5 billeder hvor man rent faktisk kan se katten.
    selv herinde har jeg set eksempler på at nogle har oprettet en venindes kat, katte de har mødt i en stald hvor de kommer, kattebilleder som er fundet tilfældigt på nettet.

hvis man ikke har gidet det, så er det vel bare et spørgsmål om dovenskab! det tager jo ikke ret lang tid at indsætte nogle billeder, samt skrive lidt om den.

• #7   15. apr 2011 Jeg er så en af dem der aldrig har afvist en kat.
    Hvis jeg ser en der ikke opfylder, plejer jeg at skrive lidt og så ellers undlade at stemme ud, så kan jeg stemme ind, når der er sket lidt mere.

Jeg har en enkelt gang rådet en til at sætte mere tekst og lidt flere billeder ind, da jeg kunne se mange havde afvist, den kom ind i andet forsøg, efter flere billeder og mere tekst var tilføjet.

mvh
    Pia, Charley & Chili

• #8   15. apr 2011 Jeg afviser heller ikke - til gengæld bliver jeg flittigt afvist.

Så jeg opretter ikke flere katte.

Kommentér på:
Afvist? (-:

Annonce