{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
351 visninger | Oprettet:

afvist? {{forumTopicSubject}}

jeg må sige at jeg ikke helt forstår at katte med få billeder bliver afvist. Jeg er da sikker på at de lægger flere billeder ind når de bliver optaget... Okay jeg kan godt se det der med dårlig billed kvalitet, men så synes jeg da at man skal gøre folk opmærksomme på at de skal være bedre...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afvist?
  • #1   17. jul 2005 jeg tror bare at folk tænker " jeg prøver at lægge et billed ind og ser om min kat er pæn nok til at være med" Jeg gad da heller ikke rende rundt efter min kat og tage en masse billeder, hvis man ikke ved om de kan bruges. Det er da sjovere at gøre sig umage med billederne, hvis man ved man kan bruge dem til noget... for hvis billederne ikke er så gode bliver de jo afvist alligevel...

• #2   17. jul 2005 ja det er rigtigt med hensyn til billederne af silke... men du kan jo se hvor mange afviser point gizmo har selv om man kan se ham...

• #4   17. jul 2005 Kan bare ikke forstå at næsten alle skriver at de afviser når der kun er 1 - 4 billeder ! Synes alle kommer ind, også med kun et billede og ingen tekst !

JEG AFVISER og har "heldigvis" 10 point at gøre med !

Intet personligt men det er nu et galleri !

• #5   17. jul 2005 Jeg har lige oprettet Holger, men jeg syntes også det er mærkeligt! Hvorfor gør de det?

• #6   17. jul 2005 Jeg hader altså også når der er nogle der afviser en kat,hund eller hest uden nogle grund! Det har jeg oplevet med min hund hvor der bare var nogle der skrev:
    Afviser, hved ikke helt hvorfor!

DUMT!!!!!!!!

• #7   17. jul 2005 Jeg godkender alle uanset billedkvalitet elelr tekst for jeg syns alle har ret til en chance fir at vise deres kat frem.. Men så kan man jo evt gøre dem opmærksom på at de måske skal gøre noget ved det..

• #8   17. jul 2005 Afviser også hvis der er for få billeder af ringe kvalitet. Hvis der er 3 billeder der er top nice, så kan jeg sagtens byde den velkommen. Men de billeder der er totalt dårlige, hvor katten ikke engang kan ses tydeligt, de får en afviser. Sorry to say so.

Og det med at skrive at det kommer senere.... Der står når man opretter en kat at det må man ikke..... Men egentlig kan jeg ikke se det store problem..... De fleste katte kommer ind, dårlig kvalitets billeder, få billeder eller rigne tekst. Tror det er en håndfuld ud af 100 der bliver helt afvist. Så.........

Kommentér på:
afvist?

Annonce