{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
360 visninger | Oprettet:

main coon er nogle svin.... ;o) {{forumTopicSubject}}

ja så er det sagt hehe... Hvorfor kan de ikke spise deres mad pænt fra skålen???? nej det skal først spredes ud over hele gulvet og så kan det spises (det er jo lækkert med våd foder)... og hvad er problemet med at drikke pænt af sin skål???? jo lad os da stoppe hele hovedet i skålen eller porterne og så køre skålen rundt i hele lejligheden eller man kan jo os hoppe ned i wcèt og drikke løs.... tak shablis siger jeg bare fordi du er med til ikke og gøre mig til en doven person fordi jeg konstant skal rydde op efter dig.... ;o).....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  main coon er nogle svin.... ;o)
  • #1   18. feb 2006 Lige indtil jeg læste Shablis navn troede jeg lige det var mine katte du skrev om.. Jeg har også lige haft gang i håndstuvsugeren for 3 gang i dag.. Ikaros sviner sådan med sit mad.. Han får sådan nogle tårfoder som er formet om kugler, dem jagter han rundt i hele køkenet og stuen indtil han synes de er "dræbt" og han kan spise dem..

• #2   18. feb 2006 Hehe sovt nok spiser Mille pænt og holder sit mad i mad skålen.. Men vores anden kat er også en lille gris...

• #3   18. feb 2006 jeg havde engang en blanding som spiste ved at hun tog det op med potten det var sødt...

• #4   19. feb 2006 hi hi... jeg elsker bare katte... når jeg læser alle indlægene bekræfter det bare min viden... katte er og blir bare sådan nogle skønne kræ... Tirane er en blanding af alle beretninger. især den med katte bakken. er det ikke bare skønt at vi ikke er alene om at "hade" og elske vores små kræ for deres "RENLIGHED" og elskværdinge stunts...

Jeg blev bare så glad da jeg kæste denne tråd.. det skulle i alle bare vide *SMIL*

• #5   19. feb 2006 læste... det gik lidt stærkt, og jeg er lidt over glad... he he

Kommentér på:
main coon er nogle svin.... ;o)

Annonce