{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

inga a
inga a
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

hvorfor {{forumTopicSubject}}

er det lige at vi ikke har fået nogen som helt advarsel inden mig (mitzie h) og carinasnobski fik inden vi blev frosset, hende MB kan vidst ikke selv retningslinierne... Fik ikke advarsel, fik bare en mail hvor der stod jeg var blevet frosset

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor
  • inga a
    inga a Tilmeldt:
    feb 2006

#1   18. feb 2006 hvis de vil være admin, må de da som det først holde sig til retningslinierne...Bliver nok slettet helt herindefra nu

• #2   18. feb 2006 er der ikke over 5 personer som har klaget over ***** vil jo ikke nævne navne....???

• inga a
    inga a Tilmeldt:
    feb 2006

#3   18. feb 2006 jeg er blevet frosset og det skete i løbet af 2 sec, og fik ingen advarsel...Jo men de er jo også 4 admins

• #4   18. feb 2006 jeg tænker bare på at den der HA (må jo stadig ikke nævne navne) horfor er hun ikke smidt ud hvis det kun kræver 5 stemmer....????? hun har vel ikke krav på flere stemmer....

• inga a
    inga a Tilmeldt:
    feb 2006

#5   18. feb 2006 jo for så er det kun admins der kan kyle ud og det gør de jo ikke...Men det er sgu dårligt de ikke selv kan følge retningslinierne, har skrevet en mail til hende om at hun ikke havde ret til at slette mig, da jeg ikke var blevet advaret hun er online på min msn, men høre ikke fra hende

• inga a
    inga a Tilmeldt:
    feb 2006

#6   18. feb 2006 de må sgu følge de retningslinier selv, hvis de vil have andre skal gøre det, ellers er de ikke deres job værdigt...
    Og det menes ikke på alle admins, men i/du ved selv hvem det er

• inga a
    inga a Tilmeldt:
    feb 2006

#7   18. feb 2006 man kan jo se på e-mailen der bliver sendt hvem det er der har frosset en

• inga a
    inga a Tilmeldt:
    feb 2006

#8   18. feb 2006 nej men det kan sgu da ikke passe at de skal være om sig med at vi skal dit og vi skal dat og de kan ikke engang selv holde sig til reglerne

• #9   18. feb 2006 jeg synes os det er svineri og folk har kun problemer med en personer... bemærk hvor neutrale de andre HA ermens den omtalte person altid skal have det sidste ord...

• inga a
    inga a Tilmeldt:
    feb 2006

#10   18. feb 2006 nemlig og hvis bare en 2 har stemt mig ud og de 3 admins der gør det, så kan hun slette mig til hver en tid og stoler ikke på hun ikke gør det

• #11   18. feb 2006 sender en advarsel da i alle overtræder retningslinjerne..

• #12   18. feb 2006 (næsten alle)

• #13   18. feb 2006 Der står ingen steder i retningslinierne at vi skal sende en advarsel inden folk bliver frosset. Vi kan gøre det, men behøves ikke. En mail ang. en frysning regnes for en officiel advarsel, da jeres konto ikke bliver slettet. Med andre ord en frysning er en advarsel da den gives som tegn på at reglerne er overtråd, og sker det samme igen, så bliver kontoen slettet.

Kommentér på:
hvorfor

Annonce