2.563 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Brækket hale ? Brækket hale ?

Tulle kom hjem her for ca en halv time siden, med lav haleføring og gik underligt med bagenden.. smiley Hun gik dog ud og spiste og drak med det samme.

Men tror halen er brækket, jeg prøvede at røre ved halen fra haleroden og ud, og lød som om at det gjorde ondt ?

Hva tror i ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brækket hale ?
  • #2   11. maj 2011 Hvis du mener at hun har ondt ville det da nok være en god ide og tage en tur til dyrlægen..

• #3   11. maj 2011 Det har jeg også tænkt mig smiley Men kunne godt være der var nogle som havde prøvet det samme og vidste om forløbet frem smiley

• #5   11. maj 2011 har lige haft ringet til dyrlægen, hun sagde bare jeg skulle komme ned med hende.. nu har jeg så bare et andet problem, det kan ik blive idag, da jeg ikk kan fange nogle som kan køre, "har ik selv bil eller kørekort" ..

smiley skal nok holde jer opdateret.. har squ ondt af min lille pige!

• #6   11. maj 2011 marianne.... hvad med en taxa? .. men jo det er godt nok synd for din lille hund øv altså

• #7   11. maj 2011 Ja jeg skal nok finde ud af noget.

Det er en kat ..

• #9   11. maj 2011 Kristine J - Hun går ikke helt normalt med bagenden, men der må jeg godt røre uden hun bliver gal. Men halen må jeg ikk røre oppe ved haleroden, og resten af halen hænger jo bare, hun virker trist.
    Problemet er bare at der kun går 2 busser til Hadsund om dagen smiley

Men hun spiser og drikker, hmm.. men kan det ikke også bare være et slag måske?

Solveig H - Lyder som en god idé. smiley
    Har også rigtig rigtig ondt af hende!

• #10   11. maj 2011 Det lyder som hun er blevet påkørt - måden du beskriver hun går på lyder ikke godt.

Held og lykke hos dyrlægen

• #11   11. maj 2011
    Lis * Det er bedre at forebygge end at helbrede * D - Ja det kan godt lyde sådan, mange tak smiley
    Og ved ikk helt, altså, hun er kælen, spinder, spiser og drikker som hun skal og putter ned, hun kan kun ligge på siderne.. men ja nu må vi se hvad dyrlægen siger, kan jo kun håbe på det ik er slemt og at hun snart får det bedre smiley

• #12   11. maj 2011 jeg siger jo heller ik at hun ik har smerter, for det tror jeg da selvfølgelig at hun har når hun giver lyd fra sig når man røre hendes hale ved haleroden.

• #13   11. maj 2011 ups troede jeg var på hundegalleri sorry kat selvfølgelig:(

• #15   11. maj 2011 hej kender dyrlægerne i hadsund og de kører gerne ud hvis man ikk har bil.det har de gkort til os

• #16   11. maj 2011 Så har vi to tøser været ved dyrlægen for første gang smiley
    HELDIGVIS var den ikke brækket, det var bare en byld,PUHA.
    hun har fået penicilin og smertestillende smiley

Nu med en hårløs hale smiley

• #17   11. maj 2011 Dejligt at høre Marianne..... God bedring med den lille mis smiley

• #18   11. maj 2011 Janni . - Jaaaa er virkelig stolt af min lille pige smiley Hun klarede det så floot. Og taak, håber snart hun får høj haleføring igen smiley

• #19   11. maj 2011 Heidi* The Tuskani * - Taak smiley ja hun ser ik så yndig ud lige nu smiley Men hun virker allerede mere glad smiley Er os glad for jeg fik en til at køre mig , heldigt smiley og de var søde ved dyrlægen, smiley

• #20   11. maj 2011 Kristine J - Ja smiley det er det godt nok.. Mange tak smiley
    Hun har bare lagt og sovet og puttet lige siden vi kom hjem fra dyrlægen smiley Må være noget stærkt smertestillende hun har fået smiley

Kommentér på:
Brækket hale ?

Annonce