{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

har brug for hurtig hjælp. {{forumTopicSubject}}

idag for en halv time siden da jeg kom hjem efter jeg havde handlet fandt jeg en forskræmt lille meget tynd killing på min trappe
jeg genkende den med det samme som en af bailey´s gamle killinger.

jeg ved at hende der fik hende bor et sted der hedder skolegade som ligger ca 1 km væk herfra. men jeg har ikke adresse navn eller telefonnummer på hende.
og som det bette pus ser ud ønsker jeg heller ikke at hun får hende igen. hun er meget underernæret og UTROLIG kontakt søgende.

så hvad pokker gør jeg nu?
jeg kan under ingen omstændigheder beholde hende her. der er simpelthen ikke nok plads til 3 katte smiley

jeg ønsker heller ikke at aflevere hende ved dyrelægen da hun ikke er chippet eller øretatoveret, er bange for at de afliver hende.

plz har brug for nogle gode råd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har brug for hurtig hjælp.
  • #1   15. sep 2011 heidi. hvad ville du så gøre? sætte hende ud igen og håbe på hun finder hjem af sig selv? nej tak du. og jeg ved at denne dame som fik hende tit er ved min underbo og nogle gange kommer herop. efter jeg gik af med hende fandt jeg ud af at damen er alkoholiker og på stoffer med min underbo.
    så hvis hun kom herop for og lede efter hende så vil jeg under alle omstændigheder ikke lade hende få den tilbage....


  • #2   15. sep 2011 lol det kan næppe kaldes for tyveri når hun ikke gav noget for hende.
    og desuden tror jeg nu også damen er ligeglad


  • #3   15. sep 2011 Jeg ville beholde den indtil den var "sund og rask" igen og så ville jeg finde en ny kærlig familie til den.. Jeg ville ikke have samvittighed til at lade den gå igen, uanset om man vil kalde det tyveri eller ej.. Det er et lille levende væsen det drejer sig om, som har brug for hjælp nu og her.. Og hvis du siger hende der fik hende er misbruger osv, er katten nok ikke lige det første hun tænker på..

  • #4   15. sep 2011 ja jeg har pt holdt hende inde sammen med de 2 andre katte. og de hvæser lidt af hinanden men ellers holder de sig for sig selv... så der er heldigvis ikke noget problem der. kun har lige været ude og spise lidt.
    men tror jeg følger rådet om og beholde hende indtil hun er nogenlunde oppe i vægt igen og så vil jeg finde en ny familie til hende.


  • #5   15. sep 2011 MAGALITZ ** jeg ved at denne dame som fik hende tit er ved min underbo og nogle gange kommer herop. efter jeg gik af med hende fandt jeg ud af at damen er alkoholiker og på stoffer med min underbo**

    Nu har du så muligheden for at være mere omhyggelig med at finde et ordentligt hjem til katten denne gang.
    Men tjek nu lige, om katten er efterlyst - det kan jo være, at grunden til den er afmagret, er fordi den har været løbet væk.


  • #6   15. sep 2011 Er det en killing du selv har givet til en anden?

    Går stærkt ud fra (og HÅBER) du ikke på daværende tidspunkt vidste det var en stofmisbruger og alkoholiker du gave katten til ??

    I princippet er det tyveri, omvendt hvis katten er uden øretato/chip kan hun ikke bevise det er hendes.

    Håber Bailey (smuk kat iøvrigt) er neutraliseret.


  • Britt B
    Britt B Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 113
    #7   16. sep 2011 Jeg vil også mene, at det er tyveri, hvis du beholder den. Kunne du ikke kontakte den tidligere ejer og sige, at du tror, at du har set hendes kat i området og så derigennem høre, hvor længe den har været væk? Hvis den så har været væk længe, er det vel mest fair, at hun får den tilbage...

  • #8   16. sep 2011 Jeg ville også beholde den!

    Hvis hun fik den gratis og den ikke er mærket på nogen som helst måde, så foreligger der heller ingen beviser for at det er hendes!

    Og så find et hjem til den et godt stykke væk, tænk hvis tidligere ejer fik fat i den stakkels kat igen!


  • #10   16. sep 2011 nu har jeg sat nogle fremlysninger frem og giver hende til mandag til og henvende sig. og hvis hun henvender sig så vil jeg fortælle hende at hun ikke har passet katten ordenligt. og at jeg gerne ser jeg selv finder en ny familie til hende....

  • #11   17. sep 2011 Hvis man ikke selv gør noget (= efterlyser vidt og bredt) for at få sin bortløbne kat igen, så er man jo nok temmelig ligeglad med om katten bliver tyvstjålet.

Kommentér på:
har brug for hurtig hjælp.

Annonce