{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Laura Aarup G
Laura Aarup G
Tilmeldt:
2. aug 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6

Søger HJÆLP ang. Office 2010 {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Håber I har forstand på Office 2010..
Jeg vil meget gerne købe Office 2010 for Studiet og Hjemmet.

Jeg har 2 bærbare som jeg vil installere det på, hvoraf den ene er en Notebook pc, som INTET dvd/cd drev har.
Derfor bliver jeg nødt til at købe Office som licens-nøgle.

Og her kommer spørgsmålet så:
Kan det virkelig passe, at jeg ikke kan købe en nøglelicens, som kan installeres på 2 pc'ere??!

Når jeg leder på internettet, SKAL man købe en dvd for at få licens til 3 pc'ere. Og det kan jeg jo ikke bruge til andet end 1 ud af de 2 pc'ere. Så dvs jeg skal ofre sygt mange penge på at købe 2 gange nøglelicenser? ( omkring 1400 kr?! )

I virusprogrammet "Norton" sælges der jo 1 nøglelicens, som kan installeres på 3 pc'ere, så det undrer mig, at Office kun gør det via en dvd, og ikke en nøgle.

Håber I forstår mit spørgsmål?...

Jeg burde da ikke være den eneste, som har undret sig over dette...

Venlig hilsen Laura. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger HJÆLP ang. Office 2010
  • #1   2. okt 2011 Jeg synes også at microsoft har et underligt system. Har også en notebook som jeg bruger på studiet.

    Ved ikke om du også er studerende, men jeg fik det tip, at gå ind på en side fra microsoft, hvor man kan få studierabat, og så får man det hele på sin studiemail (har fronter systemet på mit studie), sådan at man kan komme ind på sin bestilling igen. og den kan man installere lige så meget man vil, og uden cd/dvd skive. Så det synes jeg var en god ide. Især, når jeg måske skal have en nye pc, for den jeg har nu er vist lidt slidt efterhånden smiley

    Det er den store pakke til kun 499 smiley
    link: (link fjernet)

    Kan ikke huske om, man skal bruge studiemail. men tror vist nok man skal, så de kan tjekke, at man er studerende

    Men hvis du ikke er studerende, så var der engang, fik jeg i hvert fald med version 2007, at der bagpå var en guide/link til, hvordan man kunne installere programmet på notebook. Men har ikke set 2010 versionen i butikkerne, så ved ikke om, den også har det


  • #2   2. okt 2011 Du kan da også bare købe cd-rommen med officepakken på og så lægge den over på en ekstern harddisk eller usb og så installere det over den på den computer uden drev. Har jeg gjort massevis af gange

Kommentér på:
Søger HJÆLP ang. Office 2010

Annonce