{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mere dyreplageri..
  • #1   22. nov 2011 puuha.... turde ikke se videoen, men de billeder der var vist smiley specielt det med den lille kylling... lille pus da....
    Fatter ikke folk kan være så ligeglade og hatten af for Mac D der afbryder al samarbejde med dem.

• #2   22. nov 2011 Jeg ser den ikke smiley Stakkels dyr smiley

• #3   22. nov 2011 Og det værste er bare at det kommer i medierne men der sker aldrig en skid med de modbydelige mennesker alligevel smiley De får en bøde og et halvt år efter er det samme behandling igen smiley

• #5   22. nov 2011 Jeg så indtil den part hvor de brænder næbene af uden bedøvelse smiley så kunne jeg ikk klare at se.æ mere.
    Jeg kan ikke lide høns fordi jeg blev angrebet som barn, men selv jeg kan se at det der ikk er i orden. Har kvalme!

Undskyld mit franske... Men sådan nogen røvhuller burde altså straffes hårdt! smiley

• #7   22. nov 2011 nej, men så alle de andre ting... er sikker på det gør ondt at blive kvalt mellem pege og tommelfinger på en stor fed grim mand (Ja undskyld... ved ikk hvordan han ser ud... men jeg er lidt sur smiley )

• #9   22. nov 2011 jeg syntes det der gjorde allermest ondt i hjertet var da de bare smed levende kyllinger i skraldespanden! pyha
    nu skal jeg ikke gøre mig selv bedre end jeg er men køber aldrig buræg, men udelukkende øko, men med mange andre ting køber jeg bare det billige smiley

Jeg tror så også det med næbet er det de lider mindst under, det er vel lidt som at få brændt en negl.

Det der er så klamt ved den her video, det er jo at de ikke bare behandler dem dårligt for pengenes skyld, men de syntes jo tydeligvis det er sjovt.

• #10   22. nov 2011 Jeg er slet ikk i tvivl om at dk's hønserier er slemme... Har selv oplevet et æg de såkaldte økologiske "gode" steder... Og synes bestemt ikk bedre om det! Langt fra...

Jeg er nok bare lidt naiv, og ønsker at vi alle lån leve lykkeligt sammen i en narnia lignende tilstand (efter de besejrede isheksen i første film)
    Men det ved jeg jo også godt ikk kan lade sig gøre.

Men jeg reagere når jeg ser sådan en film... Om den kommer fra dk eller udlandet er et fedt... Jeg synes stadig det er modbydeligt. Og jeg væmmes!

• #11   22. nov 2011 Jeg skal ikke se det smiley

• #12   22. nov 2011 Der hvor han svinger kyllingen over hovedet i en snor...
    NØØØØJ hvor blev jeg gal smiley

• #13   23. nov 2011 Vedr trimning af næb, læs venligst her:
    http://www.oasa-dk.dk/?Site=310379

citat:
    "Trimning af næb er en meget smertefuldt proces for hønsene. Den foretages uden bedøvelse og hønen har smerter flere dage efter. Nogle høns har så mange smerter, at de ikke kan indtage føde efter trimningen, og de dør derfor af sult. "

Høns har blodbaner og nerver i næb, præcist som katte og hunde har i negle/klør. Så hvis der skal sammenlignes med negle er det IKKE menneske negle men hunde- eller katte-negle, der skal bruges.

Irma har udover hele øko-kyllinger nu også bryst og lår som øko.
    Jeg køber æg på en øko-gård i Birkerød, der kan jeg ved selvsyn se, at hønsene har det godt.

• #14   23. nov 2011 puha tør slet ikke tænke på hvor ondt det så ikke gør på de stakkels høns smiley

• #16   23. nov 2011 Susan, korrekt det bløder ikke på hverken den ene eller den anden, hvis man holder sig til den yderste spids.
    Problemet med hønsene er (så vidt jeg er orienteret), at der ikke er 'tid' til at være lige så forsigtig, som når du klipper på kattene, derfor er det smertefuldt på mange, men ikke alle.

Du får heller ikke lov at klippe negle på katten flere gange, hvis du får klippet for langt.

Egentlig er det efter min mening under alle omstændigheder ikke godt, når den måde vi holder dyr på gør at vi bliver nødt til at 'amputere' dem på den ene eller den anden måde. Det være sig hale- såvel som næb-klipning
    :-|

• #17   24. nov 2011 Pia D - Er FULDSTÆNDIG enig !!

Kommentér på:
Mere dyreplageri..

Annonce