{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

Klage til sin underbo i en andelsbolig {{forumTopicSubject}}

Hej alle KG'er.

Her kommer der altså lige et spørgsmål der ikke har så meget med katte af gøre.

Men vi bor i en andelslejlighed på Amager på 2. sal. Vi har en underbo, der spiller utrolig højt musik (han har sænket lofter i forvejen) og vi kan hører det i vores lejlighed helt tydeligt og nogle gange så meget at bassen runger i gulvet. Jeg er ved at blive sindssyg af det. Det er en enlig mand i 50'erne der bor nedenunder. De gange min kæreste har været dernede og bedt ham om at skrue ned har han været helt væk, altså meget meget fuld, han kunne dårligt snakke.
Vi har i ejendommen et regelsæt der siger at der skal være "stille" efter 20 i hverdagene, det indebærer ingen støvsugning og vaskning osv. så han har vel lov at spille musik også. Men jeg syntes at det plan han gør det på er meget ekstremt.

Nu kommer spørgsmålet så:
Hvis jeg vil klage, skal jeg gøre det til ham? eller bestyrelsen?
Og hvis jeg vil klage til ham, må jeg gøre det anonymt ?

Håber i har orket at læse hele min lange smøre og evt. ved hvad man gør smiley

Hilsen Sophia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klage til sin underbo i en andelsbolig
  • #2   16. jan 2012 Hos os, som også er en andelsbolig forening, siger vi at man skal kontakte beboeren t at starte med og ordne problemet....
    Hvis det ikke løses kan man skrive en klage og evt. få andre naboer med på klagen med underskrifter og så give den t bestyrelsen.
    Hilsen et bestyrelsesmedlem.

• #3   16. jan 2012 Ja jeg står ved min klage, men sidst vi var nede og sige han skulle slukke (eller min kæreste var) begyndte han på at sige at vores to katte larmede helt vildt så snart vi ikke er hjemme, hvilket ikke er rigtigt (er jeg ret sikker på) de sover jo når vi ikke er hjemme, hvad skulle de ellers lave. Og hvis han så begynder at klage over vores katte, ved jeg ikke hvad jeg skal gøre, vi har jo fået dem godkendt, men ved ikke hvis der bliver klaget over dem ?
    Så ville ligge en anonym seddel i hans postkasse og bare bede ham om ikke at spille så højt som han gør, til at starte med. Hvis det så fortsætter må jeg skrive til ledelsen/bestyren.
    Men må jeg gøre det anonymt ? smiley

• #4   16. jan 2012 Malen F. Tusinde tak for dit svar. Må jeg skrive brevet til beboeren anonymt ?
    Ved fra sidst min kæreste var der nede at han sagde at han havde fået klage fra andre og han ville helst ikke have flere, for så kom det til bestyrelsen. Så ved jeg kan få medhold.
    Men tak for du ville sige rækkefølgen at gøre klagerne i ! smiley

• #5   17. jan 2012 Åh, det er rædsomt ikke at kunne få ro i sit eget hjem!!!

Sophia N ** sidst vi var nede og sige han skulle slukke (eller min kæreste var) **

Det lyder jo til, at I allerede har henvendt jer til ham flere gange. Og eftersom det ikke har hjulpet, synes jeg da det er helt på sin plads at gå til bestyrelsen.
    Der må vel også være andre beboere i opgangen, der er generet af at han spiller så højt?...

• #6   17. jan 2012 Tinka D : det har du ret i , vi har været nede adskillige gange og klage . Men igår da han begyndt igen at spille højt kl 23 gik min kæreste derned igen . Han var spritstiv og ubehagelig at hører på, han begyndte at sige han ville melde/klage over vores katte smiley så er bange for han vil gøre det smiley men på den anden side er han så fuld at han nok ikke ved hvad han laver, i morges da min kæreste gik ned til sin bil kunne han også hører ham stå og råbe inden i hans lejlighed :0
    Men ja sidste gang igen vi var nede og klage til ham sagde/mumlede han også noget med at han havde fået en anden klage . Så vi skriver et brev til bestyrtelsen i dag smiley

Men så kommer det næste spørgsmål : hvordan får man formuleret brevet på en ordentlig måde ? smiley

• #9   17. jan 2012 Nej tror måske heller ikke kan ville klage, han siger at så snart vi er gået fra lejligheden kan han hører dem larme. Men for det første sover de når vi går og for det andet så larmer de altså meget sjælendt smiley
    Men tak for de beroligende ord smiley

Med hensyn til hvordan jeg skriver klagen, så tusinde tak. Vi skal skrive den i dag senere min kæreste og jeg, så vil jeg klart bruge dine/jeres råd smiley

• #11   17. jan 2012 Det vil jeg prøve smiley
    I går skruede han ned efter min kæreste havde været der ned. Men da han gik der ned snakkede han meget grimt og kaldet vore katte dumme og fucking og andre ord. Men han skruede ned, men det kunne stadig høres. Så han gør det, men så her til formiddag begyndte han igen at spille højt, Vores katte bliver total stresset. Og jeg tør ikke få derned når han er sådan smiley

Kommentér på:
Klage til sin underbo i en andelsbolig

Annonce