Klage til sin underbo i en andelsbolig {{forumTopicSubject}}
Hej alle KG'er.
Her kommer der altså lige et spørgsmål der ikke har så meget med katte af gøre.
Men vi bor i en andelslejlighed på Amager på 2. sal. Vi har en underbo, der spiller utrolig højt musik (han har sænket lofter i forvejen) og vi kan hører det i vores lejlighed helt tydeligt og nogle gange så meget at bassen runger i gulvet. Jeg er ved at blive sindssyg af det. Det er en enlig mand i 50'erne der bor nedenunder. De gange min kæreste har været dernede og bedt ham om at skrue ned har han været helt væk, altså meget meget fuld, han kunne dårligt snakke.
Vi har i ejendommen et regelsæt der siger at der skal være "stille" efter 20 i hverdagene, det indebærer ingen støvsugning og vaskning osv. så han har vel lov at spille musik også. Men jeg syntes at det plan han gør det på er meget ekstremt.
Nu kommer spørgsmålet så:
Hvis jeg vil klage, skal jeg gøre det til ham? eller bestyrelsen?
Og hvis jeg vil klage til ham, må jeg gøre det anonymt ?
Håber i har orket at læse hele min lange smøre og evt. ved hvad man gør
Hilsen Sophia
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 166
Hvis det ikke løses kan man skrive en klage og evt. få andre naboer med på klagen med underskrifter og så give den t bestyrelsen.
Hilsen et bestyrelsesmedlem.
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 70 Svar: 377
Så ville ligge en anonym seddel i hans postkasse og bare bede ham om ikke at spille så højt som han gør, til at starte med. Hvis det så fortsætter må jeg skrive til ledelsen/bestyren.
Men må jeg gøre det anonymt ?
nov 2010
Ved fra sidst min kæreste var der nede at han sagde at han havde fået klage fra andre og han ville helst ikke have flere, for så kom det til bestyrelsen. Så ved jeg kan få medhold.
Men tak for du ville sige rækkefølgen at gøre klagerne i !
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Sophia N ** sidst vi var nede og sige han skulle slukke (eller min kæreste var) **
Det lyder jo til, at I allerede har henvendt jer til ham flere gange. Og eftersom det ikke har hjulpet, synes jeg da det er helt på sin plads at gå til bestyrelsen.
Der må vel også være andre beboere i opgangen, der er generet af at han spiller så højt?...
nov 2010
Men ja sidste gang igen vi var nede og klage til ham sagde/mumlede han også noget med at han havde fået en anden klage . Så vi skriver et brev til bestyrtelsen i dag
Men så kommer det næste spørgsmål : hvordan får man formuleret brevet på en ordentlig måde ?
nov 2010
Men tak for de beroligende ord
Med hensyn til hvordan jeg skriver klagen, så tusinde tak. Vi skal skrive den i dag senere min kæreste og jeg, så vil jeg klart bruge dine/jeres råd
nov 2010
I går skruede han ned efter min kæreste havde været der ned. Men da han gik der ned snakkede han meget grimt og kaldet vore katte dumme og fucking og andre ord. Men han skruede ned, men det kunne stadig høres. Så han gør det, men så her til formiddag begyndte han igen at spille højt, Vores katte bliver total stresset. Og jeg tør ikke få derned når han er sådan
Klage til sin underbo i en andelsbolig