{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Ebeltoft (: {{forumTopicSubject}}

Hejsa (:

Hvad var i ebeltoft igår på udstilling ? og hvordan gik det ? smiley

Var selv dernede med moar, et par timer og kigge (: synes det er meget spæneden og gå rundt og se alle de katteracer o.O nogle er meget specielle smiley var meget fasineret af Cornish rex, som ejeren sagde ikke fældede ligeså meget som normale - det vist sådan en vi skal have fat på så (; *sss*

nogle af racerne , har godt nok nogle småå tynde,spidse hoveder, og jeg forstå pludselig hvorfor folk nogle gange siger til soffi - hvor er hun sød, med det runde hovede og små øre ! og det har jeg bare ikke kunne se hun har smiley kunne ejg så pludselig godt se alligevel (:

overvejede da jeg stod og kiggede på en perser der blev bedømt , hvordan han vendte og drejede katte , og undesøgte den på alle måder (: og tænkte på, hvordan det ville være vis det var soffi . hun ville blive såå rasende smiley haha . har forsøgt , men man kan ikke engang holde hende , som man står med katte på en udstilling (: suur kat smiley hehe . men hun er jo også bare min dejlige huskat smiley

(:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ebeltoft (:
  • #1   26. nov 2006 jae , men nu er hun jo også bare min huskat , som aldrig har været beregnet til at bruges til udstilling 8)

    helt klart de skal vænnes fra små, ellers går det vist ikke (;

    tillykke med pærmien (: så dig godt derover, og stod også og så cabotine's rose blev bedømt. (:

    Hvis du lagde mærke til en blond pige, men et sår på den ene kind, og hvid jakke & trøje , så var det mig (:

    havde egentligt tænkt mig at sige hej , men blev simpel hen for generet :i hehe . plejer ellers ikke at være bange for at åbne munden (:


  • #2   26. nov 2006 Jeg var også afsted i går og det gik rigtigt godt.

    Papaya fik en EX2 ud af de to killinger der var, men det var velfortjent, for modstanderen er en rigtig smuk pige.

    Chaia fik CAGCIB og BIV-Total men blev slået på stregen til NOM. Fandt dog ud af at hun burde bytte ører med den MCO der blev NOM. Dommeren grinede meget over Chaias og MCO kattens ører, fordi de ville være perfekte hvis de havde byttet..

    Min lille Jambolan (som bor ved vores støre dreng) klarede sig dog helt fantastisk godt.
    Han fik EX1, BIV-Total og NOM - kun 5 mdr. gammel.
    DET var bare såååå vildt fedt... Spørg liiiige om jeg var super stolt af mit lille afkom.

    Annette


  • #3   26. nov 2006 UPS: støre = store

  • #4   26. nov 2006 Ai jeg er da lige nødt til at spørge om cabotine's rose blev bedømt hos Hannah Jensen??? Hvis hun gjorde, så jeg hende da ;-))
    Chaia var nemlig oppe ved Hannah.....

    Annette


  • #5   26. nov 2006 Tillykke annette smiley mener at jeg kan huske dine katte , men er ikke sikker . bliver helt forvirret derover , der er såå mange smukke misser (; - kan godt forstå du er stolt over dine misser (;

    Lundkvist - ja , synes også det dybt pinligt , at jeg stod næsten lige op af dig da tine blev bedømt , uden at sige noget :I men gik da helt i baglås (:

    hehe , det da også noget underligt noget - den ene dag er man i centrum hele dagen, og masser af opmærksomhed og næste dag er man bare.. hjemme i vanen igen (; heheh *Ssss*


  • #6   26. nov 2006 Lundkvist: Ja det er rigtigt "vældig vældig" er vist hendes ordsprog eller noget i den retning;-))

    Katie: Det var Chaia der vandt i den gruppe, hvis det kan hjælpe dig lidt;-))

    Annette


  • #7   26. nov 2006 Ja jeg måtte jo blive hjemme smiley
    Men manden var/er afsted smiley

    Rita blev Champion i går smiley
    Blue fik sit 2. CAC

    I dag
    Blue er blevet Champion i dag smiley
    Rita har fået sit første CACIB fik BIV og er NOM
    Jubiiii...

    Sidder ved telefonen og venter spændt. Bare hun dog får nogle stemmer XXX smiley



  • #8   26. nov 2006 hehe , det skal jeg da prøve lundkvist (;

    så lige i en anden tråd du har søgt stamnavn - vil du afsløre noget for os? (; hehe *sss*


  • #9   26. nov 2006 Uhh Betina. Hvor er det spændende at vente på nyt ...

    Jeg vil da lige krydse alt hvad jeg kan for Jer.

    Knus fra
    Annette


  • #10   26. nov 2006 annette - ijh , jo smiley kan da godt huske hende nu smiley

    fandt hannah jensen nogensinde den 'rigtige' kat ,med det rigtigte look som hun snakkede om ? (;

    Tillykke betina smiley så godt dine misser *savle savle* er ret vild med Rita smiley



  • #11   26. nov 2006 Tillykke til alle som fik noget med hjem smiley

    Annette fik du ikke en dejlig ny trold?


  • #12   26. nov 2006 Katie: Ja det blev MCO katten der vandt i nomineringen;-))

    Betina: Jooooooooooo og hun er virkelig noget så skøn - og ufattelig smuk *savle* Glæder mig til at præsentere hende på en udstilling en gang.

    Annette


  • #13   26. nov 2006 Vi gi dig hel ret Annette hun er bar super super og jeg glæder mig til at se hende live en gang smiley
    Farman er der jo også noget ved ik smiley


  • #14   26. nov 2006 Jo for søren Betina. Hun er hendes fars udtrykte billede - HELT sikkert *hjerte*

    Har lige lavet et mini album med et par billeder fra Ebeltoft. De er ikke verdens bedste billeder, men de er der ;-)))))))

    (link fjernet)

    Annette


  • #15   26. nov 2006 Jeg var desværre ikke selv i Ebeltoft, men havde da overvejet at tage min spidsnæsede, KÆMPEØRE kat Bøf - der dog ikke lider af stankelbens udseende mere - med.

    Syns det lød til at være gået godt med de fleste (jeg kender) og vil da lige smide et tillykke til alle med resultaterne.


  • #16   26. nov 2006 Jubiiiiii .........

    Manden har lige ringet og og jeg sidder her og tuder

    Rita er blevet BIS


  • #17   27. nov 2006 Cabotine Rose var oppe hos Hannah Jensen og blev EX2, og de var velfortjent til EX1'eren, hun var godt nok smuk.. smiley g så fik jeg også Tines farve på pllads på udtillingen, og jeg er stolt at min prinsesse, hun tog det så flot af at tænke på det var hendes første udstilling.. smiley

  • #18   27. nov 2006 Lørdag morgen ankom jeg og min chauffør lige til klokken 9 (det kan man da kalde timet og tilrettelagt). Der var lidt kø, men den var da heldigvis indendørs, for sikke et møgvejr.

    Dyrlægetjekket var en oplevelse for sig. Jeg kunne godt lide at dyrlægen var meget grundig ved begge kattene, sådan synes jeg det skal være. Men jeg var godt nok tæt på at sparke hende over skinnebenet, da hun pegede på Gizmo og med meget fast stemme proklamerede: "Du skal slanke din kat nu....ellers dør han!" Og så fortsatte hun med at være overrasket over at Gizmo ikke havde lopper, hvilket jeg ikke var!

    Men vi kom da ind og fik fundet vores bur heeeeelt inde i bunden af den anden hal - i MCO-land.

    Junior var som sagt oppe ved Raymond Saetre lørdag hvor han fik EX1 og tabte BIV til søster Chiara. Saetre var vild med Junior - der kun nåede at hoppe ned fra bordet 1½ gang (han har altså et kænguru-gen) og han har fået hjerter og kiss og love you på hans bedømmelse.

    Gizmo var oppe hos Eric Reijers - min nye yndlingshuskattedommer. Huskatte skal være tykke fortalte han Gizmo og alle der gad lytte, og så nussede han ellers løs med min opmærksomhedshungrende bamse. Det blev til et EX2, vinderen var en smuk ko-plettet huskat med et dejligt sind - en værdig vinder synes jeg.

    Vejen hjem endte med at være via Århus fordi vi overså en afkørsel et eller andet sted i mørket. Men tre kvinder og to katte i en bil kan altid finde lyspunkter i mørket, blandt andet fik vi set de utroligt skarpe grønne lys i krydsene i Århus

    Søndag ankom vi til direktørtid og kattene blev proppet ned i buret uden problemer. Både Junior og Gizmo skulle op som nogen af de sidste hos deres dommere, så jeg rendte i rutefart mellem hallerne, for at tjekke fremgangen. Da det så ud til snart at være tid til Juniors bedømmelse var der pludselig bur til Gizmo hos dommeren, så ind og hente ham og tilbage og proppe ham i buret. Vi fik så at vide at der gik ca. 15 minutter inden det var tid til huskattene, så jeg susede tilbage til vores hal for at se hvordan det skred frem hos Juniors dommer. Fandt Pia og fik forklaret mit lille problem (det skulle hun nok klare) og ilede ind til Gizmo igen.

    Efter 2 x 15 minutter havde Marianne Roth endelig tid til huskattene. Både hende og stewarden var gentagne gange ved at falde i svime over hans øjne og vi endte med at stå og diskutere organdonation - Gizmo skulle jo ligesom ikke bruge hans øjne når han engang faldt fra på grund af alderdom ;o)
    Denne gang blev det kun til en EX3 - Marianne var ikke helt så glad for hans tykkelse som Eric Reijers - og hun mente også de to konkurrenter havde bedre pelskondition. Fair nok.

    Så styrtede jeg ind i den anden hal hvor jeg regnede med enten at finde et tomt bur eller Junior returneret. Junior var godt nok i buret, men i samme øjeblik som jeg satte Gizmo ind, kom Pia at sagde at nu var der bur til kænguruen.

    Jeg ved ikke helt hvad der skete for Junior i dommerringen, men da jeg skulle have ham ud af buret, hvæsede han af mig, og han hvæsede også et par gange af Mantovani - der for øvrigt skrev hans bedømmelse under den fejlagtige tro at han var en pige (en lille fejl der åbenbart ikke var blevet rettet for begge dage i sekretariatet). Men han fik da at vide at han var en sød dreng, fik en EX1 - og tabte igen BIV til søs Chiara. På dette tidspunkt rystede han som et espeløv, så vi listede lige så stille ned til buret igen så Junior kunne komme ind til en snorksovende onkel Gizmo.

    Alt i alt havde vi en rigtig hyggelig weekend. Som sædvanlig fik jeg snakket med de mest forskellige publikummer man kan forestille sig på en katteudstilling, med andre udstillere og med en masse katte. Fik købt en god stak legetøj med hjem til min Duracell-kat - og Junior afprøvede lørdag halvdelen af træerne på standen hos Kattens No. 1, da vi var ude og gå en lille tur i sele.

    Nøj, hvor er der længe til januar :o)


Kommentér på:
Ebeltoft (:

Annonce