867 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Caroline H
Caroline H
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Skal har en killing Skal har en killing

Hejsa alle sammen
Skal ha en killing i morgen!! smiley
Glæder mig mega skal ha en hun kat og det er min venindes kat der har født.
Jeg var med da den blev født. Ville høre om der er noget man skal huske at gøre når den er killing eller sådan noget vil også gerne have en masse gode råd og vis i har nogle katte navne så skriv smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal har en killing
  • #1   27. jul 2013 Vaccination, ormekur, chip og neutralisering. Masser af kærlighed og godt foder. Så skulle du være godt dækket ind. Hvad det lille vidunder skal hedde, det er jeg ret sikker på, du selv finder ud af. Ellers så prøv at se på sider som: "Hvad skal barnet hedde". Der er der mange sjove navne.:)

• #2   27. jul 2013 Og så er det nok en god ide at læse lidt om katte og deres adfærd. Enten på nettet el. På biblioteket. Så forstår du din kat bedre smiley

• Caroline H
    Caroline H Tilmeldt:
    jul 2013

#3   27. jul 2013 Mange tak begge to
    Jane h: har haft 4 katte før men bare ikke en killing så ved godt lidt om katte ;-D

Tina b : tak den har fået ormekur og neutralisering og mange tak

• #4   27. jul 2013 Det var godt nok tidligt hun er blevet neutraliseret smiley
    Men ellers så sørg for massere af ting hun kan aktivere sig med, specielt til når du ikke er hjemme.
    og væn hende til at blive børstet evt. for at holde pelsen bedre smiley

• Caroline H
    Caroline H Tilmeldt:
    jul 2013

#5   27. jul 2013 Undskyld mener Vaccination smiley
    Og tak

• #6   27. jul 2013 Jeg synes at Jasmin er et meget sødt navn og betyder blomst smiley

• Caroline H
    Caroline H Tilmeldt:
    jul 2013

#7   27. jul 2013 Tak Dorthe s
    Det vil jeg overveje.

• #8   27. jul 2013 http://www.dmm.dk/kattenavn.php

• #9   27. jul 2013 Hun kunne ellers godt blevet neutraliseret nu. Det er efterhånden almindeligt at neutralisere killinger ved 12-ugers alderen.

• #10   27. jul 2013 Mine er også blevet neutraliseret da de var mellem 12-16 uger smiley

Misse var dog 10 mdr. inden jeg fik hende ordnet, men jeg kan stadig kun anbefale at få det gjort så tidligt som muligt smiley

• #11   27. jul 2013 Nu er du jo ikke så gammel, så dine forældre ved vel lidt om det med killinger, og da du ikke er myndig så har de jo hovedansvaret for katten, så de sørger vel for det nødvendige til katten..

Men vil mene at det vigtigste er vaccine, øretatto eller chip, neutralisering, et godt kvalitets tørfoder og vådfoder, kattebakke, mad og vandskåle, så skulle de vigtigste behov vist være dækket ind, legetøj kan være simple ting som papir og staniolkugler, snore eller drillepinde..
    Husk aldrig at brug hænder og fødder til at lege med killingen med, brug altid legetøj..

• Caroline H
    Caroline H Tilmeldt:
    jul 2013

#12   28. jul 2013 Mange tak for alle jeres svar
    Nu har jeg fået killingen og den er har det godt den ligger og sover på mig. Og den kom til at hedde nalla smiley

Kommentér på:
Skal har en killing

Annonce