{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Han spiser mine opladere! {{forumTopicSubject}}

Hej!

Vi er nye herinde, så hvis der er en tråd/ en debat kørende med dette emne - så bær over med os *S*

Nå - vores relevante problem og faktisk eneste problem er at Mika (vores lille 27 ugers killing) simpelthen ikke vil lade vores opladere være. Nu har vi haft ham i små 14 uger og han har ødelagt 5 opladere. Det er en dyr investering - så ville høre om nogle af jer har nogle gode råd/tips til hvordan vi kan få vendt ham af med den dumme mani igen (:

- Nanna & Carina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han spiser mine opladere!
  • #1   3. aug 2007 He he - sikke en bandit. Noget med at pakke opladeren ned i en kasse, så kun lidt af ledningen stikker ud.

• #2   3. aug 2007 smør noget på der ikke er rart at få i munden..citron eller noget..

• #3   3. aug 2007 Smør ledningen ind i kamfercreme - så holder han op med at bide i den...

• #4   3. aug 2007 Ja, kamfer creme er bare toppen til at stoppe killinger med at bide i ting smiley Det lugter og smager grimt *gg*

• #5   3. aug 2007 Hmmm.. Havde det samme problem og der virkede kamfer IKKE... Min hankat slikkede bare kamferen af, og SÅ bed han videre.
    Min har også bidt alle ledninger han kunne finde - opladere til tlf'er, ledninger til computeren, ledningen til vores bærbare (og se SÅDAN én er dyr) og ja... Han kunne slet ikke lade være.
    Men så vupti en dag stoppede han. Har aldrig fundet ud af hvorfor han gjorde det, eller hvorfor han stoppede, men han stoppede af sig selv.

Har desværre ingen guldkorn, for intet af det hjalp på min Enzo. *GG* - Jo... Sørg for at fjerne synlige ledninger. Men det er jo en sølle trøst.

• #6   3. aug 2007 Caritzo har også på det sidste år ædt 7 opladere, den sidste er nu lavet med samlemuffe for jeg gad bare ikke købe flere nu... Men jeg har så gjort det at de ligger i et skab eller i en skuffe hvor han ikke kan nå dem, for ellers bliver de spist...

• #7   5. aug 2007 man kan få noget på aboteket til at sprøjte/smøre på som de bestemt IKKE kan lide, jeg kan ikke huske hva det hedder

• #8   5. aug 2007 Tak til alle med de fine imput - jeg vil starte med at prøve kamfer. Og ser om det virker, problemet er at vi hver især ikke har ret meget plads i vores lejligheder (vi bor ikke sammen, men er sådan set altid sammen) - så jeg har desværre ikke mulighed for at putte dem ind i et skab og jeg glemme (my bad) ofte at få den væk, også fordi jeg oplader min telefon om natten før jeg skal op job eller i skole.

Alle nye skal være velkomne til at komme med imput og gode ideer *S*

Carina og Nanna *S*

• #9   5. aug 2007 Måske jeg skulle lytte med her.. hehe

Har haft Mischa i snart et år og hun har spist: opladere, undertøj, bikini, tasker, sko, ledninger til nogen helt nye højtalere, elastikker, smykker.. hmm ja jeg kunne blive ved..

Jeg har bare lært at gemme alt væk som kan være interessant..

Har prøvet med citron men det var hun ligeglad med.. Kunne være jeg skulle prøve kamfer..

Kommentér på:
Han spiser mine opladere!

Annonce