{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gøre en killing renlig?
  • #2   21. maj 2008 det eneste jeg kan komme i tanke om af råd er stjålet herindefra hos de mere garvede.

    Tag killingen og sæt den i bakken og så tør den i numsen med en fugtig klud så den forstår hvad der skal ske der. tag en af den lorte og lig i bakken så den kan lugte hvor sådan nogen hører til. Ellers ved jeg det ikk.

    held og lykke


  • #3   21. maj 2008 **efterhånden ret træt af lorte hist og her...
    Det er en hun-killing på 8 uger.**

    Efterhånden .... det lyder som om, det har stået på et stykke tid. Så sig mig, hvor ung har den killing været, da den blev taget fra? Forhåbentlig er den ikke- enekat!
    Eller bor den sammen med sin mor og søskende endnu...?


  • #4   21. maj 2008 Har du også moren, siden du har en killing på 8 uger?

    Men jeg gjorde det ved Rottweiler, at jeg plantede ham i bakken hver gang han satte sig til rette, og blev ellers rost somom det var det bedste han nogensidne havde gjort..


  • #5   21. maj 2008 Hun har sin mor og søster endnu.. Søsteren er renlig og moren er også.. Men det er hun ikke? smiley

  • #6   21. maj 2008 Problemet er, at både søsteren og moren er renlig.. Men hun er ikke?

  • #7   21. maj 2008 Prøv at sætte en ekstra bakke op.
    Har hun tynd mave? for så kan det være derfor... måske skal en dyrlæge se på hende?



  • #8   21. maj 2008 Vi har ikke prøvet en ekstra bakke.. Hendes afføring er normal.. smiley
    Men ja, var også i vores planer at få en dyrlæge til at tjekke hende ligemeget hvad, men kunnejo være I havde nogle gode idéer smiley


  • #9   21. maj 2008 Hvor meget plads har de til rådighed ? Har de fri adgang til hele huset eller kun en begrænset område ?

    En killing kan have svært ved at overskue for store afstande. Op med nogle flere bakker - gerne ialt 3-4 stykker strategisk placeret. Det er yderst vigtigt at få hende renlig nu, da urenlighed er den største årsag til aflivning af katte.


  • #10   21. maj 2008 Vask kattebakkerne med ajax eller klorin , det tiltrækker kattene og vask af der hvor hun besørger med rodalon eller eddike , det neutraliserer lugten , så hun ikke kan lugte hvor hun har siddet .

Kommentér på:
Gøre en killing renlig?

Annonce