{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

baby og kat {{forumTopicSubject}}

hej. Jeg er gravid og har lige sat tremme seng og barnevogn op i lejligheden. Og nu har katten indtaget pladsen. Han fælder meget så vil ikke have han ligger hverken i babys seng eller babys barnevogn. Hvad kan jeg gøre? Jeg har lagt alt muligt ovenpå barnevognen så han ikk kravler derop og hængt regnslag og fluenet på sengen. Har prøvet med sådan en vandspray hver gang han hopper op og det hjælper. Men kun indtil jeg går! Gode råd ønskes af en forfængelig mor smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  baby og kat
  • #1   28. sep 2009 Kan du ikke stille det ind i et rum, hvor du kan lukke døren?

• #2   28. sep 2009 nej. Hele børnehjørnet er gjort klar. Vi har to stuer ensuite hvor vi har soveværelse og babyværelse så der er ikke dør imellem. Er bare bange for han ligger sig på baby efter jeg har født. Eller ligger og fælder hvor baby skal sove. Han bruger dog ikke min 4årige datters seng.

• #3   28. sep 2009 Nu er der jo ingen baby i seng/barnevogn, så mon ik katten smutter når den kommer - det gør de fleste katte.
    Barnevognen er jo til udebrug, og i vil jo altid være der, når baby kommer, i modsætning til nu *S*

• #4   28. sep 2009 Han skal nok fortrække fra sengen, når babyen kommer - og køb et insektnet til at sætte over barnevognen.

• #5   28. sep 2009 Ved barnevognen kan du sætte fluenet på.

Ved sengen kan du lukke døren der ind til, eller sige nej til katten hver gang den ligger i den.

Det har jeg gjort med min den store, nu står han nogle gange bare og kigger ind i værelset, men går ikke der ind. Når vi ikke er hjemem bliver døren lukket.

Den lille er først ved at lærer hun ikke må gå derind, og går det faktisk meget sjællendt, hun har ikke været oppe i sengen endnu

• #6   28. sep 2009 Og det er vel ikke dig, men din kæreste der er gravid?

• #7   28. sep 2009 hej

da jeg ventede den sidste ,vi har. snakkede folk også om alle mulige grimme ting ang katte og babyer, og sagde at babyen & kattene skulle være der, overvejede faktisk at ligge voliere net over baby sengen , for det falder ikke så let sammen hvis katten skulle ligge sig, men det blev heldigvis aldrig aktuelt.
    ellers har vi brugt tandpasta de steder hvor vi ikke har ville ha kattene, fx. i potteplanter.. :o)

pøj pøj med baby..

Lonnie

• #8   28. sep 2009 tillykke kasper.
    hi hi hi kan ikke lade være med at smile lidt....... jeg troede slet ikke mænd var bygget til at blive gravide....hi hi hi

når baby kommer skal den nok hurtigt finde ud af at det er babys seng og ikke dens. jeg ville ikke være bekymret over det....

men endnu en gang tillykke....

• #10   17. nov 2009 trine, det var da en super ide....
    den ide tager jeg til mig, til den skønne jeg skulle blive gravid....

Kommentér på:
baby og kat

Annonce