{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

Min kat flænser toiletrullen {{forumTopicSubject}}

For et halvt år siden fik vi en lille killing da han var tre måneder gammel. Han er mægtig sød og tillidsfuld, men han har altså fået en mani med at flænse toiletruller så vi kan ikke stille toiletruller fra os et ubevogtet sted.
Min bror foreslog at vi udskiftede toiletrullen med skovduer, fordi det er det han øver sig på at flænse, men det sviner nok lidt mere.

Er der nogen der ved hvordan man vænner en killing af med at flænse toiletruller?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat flænser toiletrullen
  • #1   11. apr 2011 Nej, men hvis du finder ud af det, så vil jeg gerne have tippet.
    Her i huset går det ud over wc-ruller, køkkenruller og andet papir. Vi gemmer det af vejen og lukker døren til toilettet

• #2   11. apr 2011 tja... en kat vi engang havde rev pengesedler i stykker, det var en dyr vane!!!! Hun kunne simpelthen lugte sig frem til penge, engang havde jeg lagt 100 kr på krydderihylden over emhætten men hun fandt den og rev den i småstykker.

• #4   11. apr 2011 Min kat gjorde det også i starten da jeg fik ham , sagde med stort NEJ og fjernede papiret med det samme jeg opdagede det. Tror det tog en uge's tid så sys han ikke det var sjovt mere. smiley

• #5   11. apr 2011 Gør de også her hjemme, så nu står de i skabet:D

• #6   11. apr 2011 Haha gjore min også som killing men fik fat i en toiletrulle holder med låg over det stoppede min i at gøre det fordi låget var for tung

• #7   12. apr 2011 Det med en lukket toiletrulleholder var nok ikke nogen dum ide. Den må jeg huske. Desværre hjælper det ikke på de køkkenruller, servietter og cleanex vi har liggende andre steder i lejligheden. med mindre selvfølgelig at vi finder en lukket beholder til dem også.

• #8   25. apr 2011 Har selv haft samme problem med flænsede toiletruller.

Valgte at fjerne mine ruller fra toilettet i 2-3 uger, og efterfølgende har jeg så sat dem ud på toilettet igen, uden interesse fra kattenes side smiley

• #9   30. sep 2015 Det er ganske vidst en lidt gammel tråd nu, men jeg vil bare sige at nu her hvor han er blevet 5 år så gør han det stort set ikke mere. jeg kan sagtens have toiletruller stående fremme nu. jeg tror det handler om at han det var noget han gjorde når han kedede sig. Nu har han fået sig en legekamerat og jeg går jævnligt tur med ham.

Kommentér på:
Min kat flænser toiletrullen

Annonce