{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte slap så af!
  • #1   15. aug 2011 Hi, hi! Tillykke med de små:-). De skal da opleve verden! Glæd dig til at de bliver 1 år!
    Sorry, men det er altså naturligt at killinger på et tidspunkt ikke er så søde:-).

• #3   15. aug 2011 Hej, jeg kan se at der er rigtig mange der har den bekendtgørelse med at killinger skal være 12 uger.

Det tror jeg der er rigtig mange mennesker der ikke ved. Jeg vidste det ikke. Jeg har godt nok heller aldrig fået en kat yngre end 12 uger, men mit spørgsmål er egentlig, hvorfor?

Hvilken skade det gøre på killingen? Ikke fordi jeg tvivler på det, tror det er godt de bliver hos moderen til de er gamle nok til at klare sig selv bedre.

Undskyld, jeg skriver det i indlægget her, jeg kom bare lige til at tænke på det.

Zilaiya: Ja, det kan godt være for meget engang imellem - specielt, hvis der er når man prøver at sove. Men der er ski ikke noget at gøre ved det. Vores misser herhjemme, hun er lige blevet 1 år, og det er vildt. Nogen gange er hun skudt som ud af en kanon. Hun skal over alt og op på alt med lynets hastigthed. Vi griner bare, fordi det er nu sjovt ud. Specielt når hun kommer ud på gulvet som er lidt for glat til det hastighed.I går løb hun så meget rundt, at hun til sidst hoppede op på sengen med tungen hængede ud af munden og hev efter vejret.

• #4   15. aug 2011 okay, tusind tak for svaret. Det vil jeg da huske på når jeg ser annoncerne og folk snakke om det.

Er 12 uger så tidligt sat, eller er det en fin alder?

• #5   15. aug 2011 Ja, alle er selvfølgelig individuelle. Men tak for svar smiley

• #7   15. aug 2011 12 uger er for mig lige på kanten, jeg sælger først mine når de er 16 uger. Mine erfarringer siger mig at de sidste 4 uger til de er de 16 uger betyder utroligt meget på sigt. At de så osse er færdigvaccineret og fuldt dækket er osse et plus.

Men for at vende tilbage til trådstarters spørgsmål, ja så er det helt normalt at der er turbo på i den alder.

• #8   15. aug 2011 8 uger... De er kun lige begyndt at spæne rundt...

Og det fortsætter i et ½ år og op til 2 år endnu..
    Måske mere smiley

Så læn du dig tilbage og nyd at de er "rolige" nu hvor de er så små...

Det er ikke særlig spændende når en 6 kilos og en 5 kilos klump kommer spænende hen over dynerne mens man sover smiley

• #9   15. aug 2011 Puuuha i skærmte mig lige.. Killingerne ER 12 uger gamle.. Var lige ved at se datoen på de første billeder jeg har taget af dem hjemme hos min mor og der var de 6 uger og det er 6 uger siden smiley

Syntes godtnok bare de ekstra stride de to.. Har før haft killinger og også to ad gangen, men de var meget mere rolige..

Anyway så har jeg efter trådens oprettelse fundet min egen løsning nu, så når legen bliver for vild, kommer de lige en tur ned i kælderen med en masse legetøj og når jeg kan høre den vilde leg er ovre kommer de op igen smiley De leger stadig, men knap så vildt og så vælter og kratter de ikke alle mine ting i stykker imens..

• #10   15. aug 2011 Heidi og de 6 rødder - Hahah det er heller ikke rart hvis det er en 80 kg's hund og en 30 kg's hund skal jeg hilse og sige smiley smiley

• #11   15. aug 2011 Hej ts.
    Mine gør det samme, de er dog omkring 15-16 uger nu.. Jeg har dog ikke en kælder at lukke dem ned i, men havde jeg, ville jeg bestemt gøre som dig.. Det lyder som en rigtig god løsning, så de kan boltre sig, uden de får et skud vand i rumpen, fordi de gør noget de ikke må smiley

Så ved de også, at det er dér de må lege vildt smiley

Knus!

Kommentér på:
Katte slap så af!

Annonce