1.220 visninger
|
Oprettet:
Katte slap så af! {{forumTopicSubject}}
Hvordan får man to fuldstændigt hyperaktive killinger på 8 uger til at slappe bare en lille smule af? De styrter rundt efter hinanden 24/7 og vælter alting.. Det er godtnok ved at være noget frustrerende...
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Sorry, men det er altså naturligt at killinger på et tidspunkt ikke er så søde:-).
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 106 Svar: 344
Det tror jeg der er rigtig mange mennesker der ikke ved. Jeg vidste det ikke. Jeg har godt nok heller aldrig fået en kat yngre end 12 uger, men mit spørgsmål er egentlig, hvorfor?
Hvilken skade det gøre på killingen? Ikke fordi jeg tvivler på det, tror det er godt de bliver hos moderen til de er gamle nok til at klare sig selv bedre.
Undskyld, jeg skriver det i indlægget her, jeg kom bare lige til at tænke på det.
Zilaiya: Ja, det kan godt være for meget engang imellem - specielt, hvis der er når man prøver at sove. Men der er ski ikke noget at gøre ved det. Vores misser herhjemme, hun er lige blevet 1 år, og det er vildt. Nogen gange er hun skudt som ud af en kanon. Hun skal over alt og op på alt med lynets hastigthed. Vi griner bare, fordi det er nu sjovt ud. Specielt når hun kommer ud på gulvet som er lidt for glat til det hastighed.I går løb hun så meget rundt, at hun til sidst hoppede op på sengen med tungen hængede ud af munden og hev efter vejret.
maj 2011
Er 12 uger så tidligt sat, eller er det en fin alder?
maj 2011
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Men for at vende tilbage til trådstarters spørgsmål, ja så er det helt normalt at der er turbo på i den alder.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Og det fortsætter i et ½ år og op til 2 år endnu..
Måske mere
Så læn du dig tilbage og nyd at de er "rolige" nu hvor de er så små...
Det er ikke særlig spændende når en 6 kilos og en 5 kilos klump kommer spænende hen over dynerne mens man sover
okt 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 5 Emner: 18 Svar: 25
Syntes godtnok bare de ekstra stride de to.. Har før haft killinger og også to ad gangen, men de var meget mere rolige..
Anyway så har jeg efter trådens oprettelse fundet min egen løsning nu, så når legen bliver for vild, kommer de lige en tur ned i kælderen med en masse legetøj og når jeg kan høre den vilde leg er ovre kommer de op igen
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 26 Svar: 108
Mine gør det samme, de er dog omkring 15-16 uger nu.. Jeg har dog ikke en kælder at lukke dem ned i, men havde jeg, ville jeg bestemt gøre som dig.. Det lyder som en rigtig god løsning, så de kan boltre sig, uden de får et skud vand i rumpen, fordi de gør noget de ikke må
Så ved de også, at det er dér de må lege vildt
Knus!
Katte slap så af!