852 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

jan  h
jan h
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Bider og kradser VOLDSOMT som leg.. Bider og kradser VOLDSOMT som leg..

Hej jeg har en hunkat på 9 mdr., som altid har været utrolig kælen, muligvis fordi hun er en indekat. De sidste par måneder har min kæreste gået sygemeldt og har derfor været hjemme hos hende rigtig meget. De hygger sig helt vildt og hun er meget dejlig overfor ham.

Hun er også hovedsageligt kælen overfor mig, men pludselig mens jeg kæler hende stille og roligt går hun nærmest til angreb og kradser og bider rigtig hårdt. Jeg slipper selvfølgelig med det samme da jeg går ud fra hun ikke gider mere, men hun bliver ved med at springe på mig og kradse og bide, så jeg bløder og får sår.

Derfor ligner det mere en vild leg. Min kæreste leger vildt med hende, uden hun bider ham, så er det fordi hun savner at jeg leger vildt med hende? har I ellers gode råd?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bider og kradser VOLDSOMT som leg..
  • jan  h
    jan h Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #1   24. jan 2012 Forresten er det min kærestes profil jeg har lånt, er en pige på 20 år smiley

• #2   18. mar 2012 hader når man ikke får svar på indlæg så her kommer mit svar
    Kunne forestille mig at det var opmærksomhed
    Eller måske den kun kan lide din kæreste nu.
    En af mine eks kærester havde en hankat. Som han havde før mig. Den kunne sateme ikke fordrage mig. Ikke at den farede på mig. Kunne godt nusse ham,men ellers ikke noget.
    måske det havde noget med at gøre,at det var mig der skulle have fat i den hvis den havde lavet ulykker hmmmm....
    Men igen også forskel på hun og han kat. Ihvert tilfælde med mine.
    Den ene kat jeg har, er en hunkat på 3 år,steareliseret. Hun vil snakke når hun selv vil,ellers ikke. Hun ville bide og kradse hvis man tog hende op uden at hun kom selv... Min hankat,kasterete,er derimod er lidt sky,men kommer selv og vil nusses,smider sig på sofaen lige op i hovedet på en og så skal han kløes på maven også gerne klappes lidt som en hund (nok fordi jeg har 3 hunde ved siden af)

Kommentér på:
Bider og kradser VOLDSOMT som leg..

Annonce