731 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

.de,.dk,.co.uk .de,.dk,.co.uk

Jubiiiii, har lige shoppet hos zooplus.
Hold da op det er besværligt når de har så forskellige priser på det jeg gerne ville have:-(
Jeg endte med at handle i dk (de havde den hyggeplads jeg ville have som de ikke længere har i de og co.uk) og i de havde de billigst foder og grus så det kommer derfra.
Det lykkedes mig at få fragtfrit hos begge og glæder mig til pakkerne kommer.
Idag skal jeg hente en pakke der er kommet fra maxizoo, så må jeg nyde den indtil de andre kommer;-)
Kryds fingre for at de kommer når jeg er hjemme for de er store og tunge smiley
Jubiii, glæder mig sådan:-D

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  .de,.dk,.co.uk
  • #4   23. mar 2013 jamen det er da fragtfrit på den danske side hvis man køber for 2-300 kr???

• #5   23. mar 2013 Jeg handler faktisk altid på .de, og er en meget tilfreds kunde smiley

• #6   23. mar 2013 I forhold til den engelske side, så prøv at kigge på den irske side også nogle gange. Jeg synes de to sider har OK det samme, og den irske har kun 4,5 euro i fragt i forhold til den britiske på 10 pund - og det bliver fragtfrit på den irske over et vist beløb smiley

Det er www.zooplus.ie

• #9   23. mar 2013 yup meget prisforskel men det ændre ikke på at det er dejlgit at få pakker fra Zooplus smiley

Indtil videre handler jeg mest på den danske da der ikke er nok prisforskel på de godbider jeg gerne vil have til at det kan betale sig at købe de tyspe(1 krs forskel eller sådan noget) også havde .de ikke det jeg ellers ville have

• #10   23. mar 2013 Lotte - Ja, men nogle mærker kan ikke altid fås på den tyske sider. Jeg mener f.eks. at James Wellbeloved ikke kan (og folk med katte med allergi har tit held med den med lam til deres katte)

Men jo, jeg køber også altid på den tyske når det bare er standard jeg skal have.

• #11   24. mar 2013 Har lige prøvet at se hvad det ville koste at bestille Orijen. Fra den tyske side ville det koste 462 kr inkl. fragt på 51,43 kr. Hos den danske side ville det koste 445,50 inkl. fragt på 0 kr. Beløbene er inkl. ny kunde-rabat, som jeg kan få på både den tyske og den danske fordi jeg ikke har handlet ved dem før.
    Men altså intet sparet for mig ved at bestille Orijen på den tyske side.

• #12   24. mar 2013 Jeg køber typisk 7 kg Acana Pacifica og 10 kg Porta 21 Grain Free...

Skulle jeg have det fra den danske ville det løbe op i 748 kr..
    Fra den tyske får jeg det til 635 kr...

Så en besparelse på omkring 113 kr smiley

Fri fragt fra begge sider grundet købsprisen...

• #14   24. mar 2013 Jeg bestiller altid så meget at jeg får fri fragt i ved køb på den tyske, og det kan sagtens betale sig, har jeg flere gange regnet ud smiley

• #15   25. mar 2013 Nogen der ved hvilket beløb man skal over, på den tyske side, for at man får det fragtfrit?

• #16   25. mar 2013 69 € smiley

• #17   25. mar 2013 Ok tak Lotte smiley

• #18   25. mar 2013 Velbekomme smiley

• #19   26. mar 2013 Ok, jeg er forvirret. Jeg ville faktisk slette dette emne, da der ikke var oprettet nogle besvarelser (jeg har ikke fået besked om at I havde skrevet) Undskyld jeg slet ikke har været her.
    Jeg har zappet frem og tilbage ml siderne og en valutaomregner og det er forskelligt hvor tingene er dyrest. De fleste af de ting jeg har købt var billigst i tyskland.
    Pludselig forsvandt den vigtigste ting dog (en hule til radiatoren) fra den tyske side og da jeg spurgte efter den sagde de øvbøværgerligt. Heldigvis havde de den stadig i england og danmark. Uk siden er generelt meget dyr og har endnu ikke fundet ud af om man får gratis fragt på et tidspunkt. som man kan både i dk og de.
    Ved I om man kan bruge sin ny kunde rabat i de andre lande? Jeg handlede på dk først og har glemt at bruge min nykunde rabat her forleden. Planen var faktisk at handle i tyskland igen "om lidt", men vil jo også gerne bruge rabatten....

• #20   26. mar 2013 Har lige været inde og tjekke track & trace, de er klar til leveríng står der, ikke andet :o/
    Så også lige vægten af pakkerne, den ene vejer 9 kg og den anden 29 kg! Please at jeg er hjemme når de kommer!!!!! Jeg har ingen bil og kan da ikke lige overskue at få dem hjem på cyklen;o)

• #21   26. mar 2013 Ninna - GLS som de plejer at bruge har klausul om levering 2 gange - dvs. er du ikke hjemme, så ring til dem og aftal tid.
    Evt. hvis du har mulighed for at de kan stille dem et sted, så kan du også forsøge at aftale dette med dem smiley

• #22   27. mar 2013 Ifølge både dk og de bliver de leveret med dpd. Ifølge dpd's hjemmeside har de en aftale med post dk, så det er dem der leverer;-) sådan var det også sidst. Må lige ind og se t&t igen, det var nede igår, derfor var der ikke så meget info...

• #23   27. mar 2013 Det var desværre stadig ikke helt oppe, men kunne se at den tungeste pakke ligger på mit lokale posthus klar til omdeling! Så måske kommer de idag!

• #24   27. mar 2013 WOO HOO kan næsten ikke få armene ned! Mine pakker er kommet og der var masser af godt i (kunne jo ikke huske hvad jeg havde bestilt, da jeg ændrede mening så mange gange) Jubi jubi jubi!

• #26   27. mar 2013 ikke når jeg har bestilt. Heldigvis har jeg min mor og hendes bil når det er, og jeg er ok stærk og MEGET stædig;o)

• #27   27. mar 2013 jeg synes så faktisk at .nl er tit billigere end selv .de? Men er ikke helt sikker på om man kan bestille til dk fra den hollandske side af? (bor jo selv i belgien så jeg kan få lov) Men tit sparer jeg en del på den hollandske så handler nærmest aldrig på den tyske længere

• #28   27. mar 2013 Jeg har lige bestilt kattegrus, filter til vandfontane, sikkerhedsnet i to forskellige størrelser og en del vådkost, jeg sparede lidt over 500 kr i alt ved at handle på .de siden. handler altid på den tyske side da de oftest er billigst, men jo flere ting du køber på den tyske side jo billigere bliver det i forhold til den danske, hvis man kun køber en enkelt ting så kan prisen godt blive den samme.

• #30   27. mar 2013 En Orijen kylling 7 kg. tørfoder koster 46,90€ på Zooplus Spanien , fri fragt.
    Med en kurs på lidt under 7,5 er det ca. 350 kr.Noget billigere end hos Zooplus.dk.
    Denne pris er uden diverse rabatter.

• #31   28. mar 2013 Jeg prøvede lige at tjekke igen, jeg skal have mere mad (bestilte en lille pakke for at se om de kunne lide det) og cats best öko plus (bestilte kun en pose fordi jeg vidste at jeg skulle have mere mad og ville være sikker på at komme i fri fragt næste gang også)
    Selvom jeg har 10 % rabat på mad på .dk og ingen rabat på .de kan det ikke svare sig at handle på .dk, det er jo vildt!

Kommentér på:
.de,.dk,.co.uk

Annonce