2.710 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Min kat vil ikke komme ind igen Min kat vil ikke komme ind igen

Min kat Mufasa er stukket af!! Han havde aldrig prøvet at være ude for andet en fra hans barndom, og da han skulle prøve det igen her for en/to dage siden er han ikke kommet igen:(
Han var her lige idag for at lege med vores anden kat Kovo men da min bror villle tage han op, så bed han ham så der kom hul i hans negl! (Altså min storebrors) Men der var ikke noget galt da han kæle for ham..
Vi tror at han var lidt vildkat fra barn for han blev fundet i en tønde..
Kan han godt have blvet en vildkat? Og hvis ikke hvordan for vi ham så ind igen?
Håber kan hjælpe!:( vi savner ham frygteligt!:(

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat vil ikke komme ind igen
  • #2   7. maj 2013 Han kommer ind, når han bliver sulten smiley Sørg for, at have en dør/vindue åbent, så han kan komme ind.

Som Felis siger, er han nok bare glad for, at komme ud, og forbinder måske hjemmet med, at blive lukket inde.
    Det skal nok komme efter noget tid, når han finder ud af, at han kan komme ud igen, selvom han kommer indenfor smiley

• #4   7. maj 2013 prøv at lokke med en godbid f.eks ved at ryste posen med godbider i, det plejer at hjælpe på vores ældste hunkat og hjalp også på vores tidligere katte.

• #5   7. maj 2013 Okay tak for hjælpen:)

• #6   10. maj 2013 Jeg er noget af en pyller mor og jeg frygter nogengange at mine katte ikke kommer hjem igen. Når jeg så har dem inde af en eller anden årsag, så er min hankat ved at spildte hele huset af. Men lige så snart kattelemmen er åben, så er der intet. Når først katte ved der er mere interessant udenfor hjemmets fire vægge, så kommer de nok ikke lige hjem efter 2min smiley men ja, som de andre siger - han kommer nok hjem når han er sulten.

• #7   13. maj 2013 Han kom hjem er i Fredags, netop pga at han var sulten:) men nu hvor han har fundet ud af at det er godt at være tæt på huset så løber han ikke så langt væk:) Tak for hjælpen alle sammen, det løftede trykket:D

Kommentér på:
Min kat vil ikke komme ind igen

Annonce