Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Størrelse på tørfoder
  • #1   29. apr 2014 Jeg er skiftet fra sanabelle no grain til kingsmoor til store racer, da Tarzan slugte de andre piller, som er små smiley Vil helst gerne have, at han får tygget pillerne, i stedet for, at sluge dem smiley

• #2   29. apr 2014 Jeg har ikke oplevet det har været for småt smiley Men nogle katte kan godt være lidt "forslugne" når de spiser og derfor have brug for større "kibler"

• #3   30. apr 2014 nogle katte tygger ikke deres foder, det ryder bare ned i hel tilstand. Andre vil hellere tygge det.
    med 18 styks, så har jeg flere af hver. Men mine forsluger sig dog ikke, de er vant til at maden står der.
    min siam har gjort det ved vådfoder, at alt skulle ned i løbet af to min og så kom det hele bare op igen, for så at starte forfra. Men efter et stykke tid, ja så lærte han at vådmaden kom hver dag, og så stoppede det med at forsluge sig.

• #4   30. apr 2014 Af alt der tørfoder jeg har prøvet er Sanabelle Grande, det foder med virkelige store foderpiller.... Meget større end RC mco foder...
    Fik et helt chok... men kattene har været glade for det og tygger det en eller to gange som de også gør med andre foderpiller smiley

• #5   30. apr 2014 Tak til jer smiley

• #7   30. apr 2014 Jeg havde sidste år en kat med begyndene tandsten. Så fik jeg det gode råd at bruge Siameser-varianten fra RC. Selv Gizmo, der er tandløs tygger dem. De fungerer væsenligt bedre end tandrenser-produkter fra de forskellige producenter. Ciddi har nu de flotteste tænder, i følge dyrlægerne. Så hvis du udelukkende eller hovedsagligt fodre med vådt/råt, så vil jeg anbefale dig at bruge Siameser.varianten.

• #8   30. apr 2014 Jeg håber også på resultat af siameser RC, men det indgår jo kun med knapt 1/3 i håb om det vil virke, og Røde som ellers skal have fjernet tænder igen til september spiser dem også.
    Jeg må så blande det med de andre slags, for ellers spiser de kun dem smiley et eller andet gør de jo rigtigt ved RC, at jeg så helst vil give kornfrit ( næsten kornfrit nu) er så en anden ting.

• #9   30. apr 2014 Jette stod det til mig, spiste mine også kornfrit og allerhelst kun råt. Men så går hele banden i sultestrejke. smiley

• #10   30. apr 2014 Ja jeg ville jo også helst kun give Orijen, men så er der jo tænderne, at tage hensyn til og Birk må tit have RC Calm til stres maven, og så vil de andre også have smiley men jeg gør mit bedste og de elsker så råt og dåse/pose mad med masser af kød, så helheden bliver forhåbentlig god nok smiley

Kommentér på:
Størrelse på tørfoder

Annonce