Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange mus?
  • #3   6. aug 2014 Ja, Jeg ved, at de skal have mange om dagen, hvis de skal klare sig. Men hun spiser dem kun en gang imellem. Hun er småt spisende generelt og har derudover fri adgang til sin mad hele tiden. Tror hun gør det for fornøjelsens skyld:) det er både spidsmus og markmus. Jeg samler i hvert flad mange op i poser og smider ud hver dag!
    Må da vist også hellere holde øje med orm;)

• #4   6. aug 2014 Hehe ja, gaver:) hun har lige kaldt på mig ude på terrassen med en levende mus foran sig. Musen løb væk, og hver gang den løb væk, fangede hun den og kom hen med den til mine fødder. Ellers tak. Hun fik dog stor ros og mange tak. Stakkels mus, der gik noget tid:(

• #5   6. aug 2014 Det er da en dygtig musefanger du har dig der smiley

• #6   6. aug 2014 Tak:) smiley

• #7   6. aug 2014 Hold da op, sikke en dygtig jager du har dig smiley

Tarzan tog max 3 med ind om dagen, men han kom også hjem med mindst 1 næsten hver dag.
    Jeg kan klarer, hvis det er en død mus, men har haft en del levende mus, både i sengen, og rundt omkring i huset, fordi de har gemt sig, og så er Tarzan gået ud igen smiley
    Synes ikke ligefrem en museredde er så fed, at have indenfor..

• #8   6. aug 2014 Puha, nej. Det lyder ikke lækkert. Pixi har også haft dem med ind, men kun på gulvet. Og nu er terrassedøren lukket hele tiden. Før var det, når den stod åben hele tiden..

• #11   6. aug 2014 Heldigvis fanger mine katte ikke mus, da nogle musearter er fredet

• #12   6. aug 2014 Tror ikke katten spørger musen om den er fredet før den slår til smiley :D smiley smiley

• #13   6. aug 2014 Heidi - Nej, derfor skrev jeg også heldigvis..

• #14   6. aug 2014 Jeg har nu haft mus herinde i op til 5 dage, hvis det er en gravid mus, vil den vel føde i min lejlighed? Om der er rede eller ej.

Jeg har også slæbt mange mus ud igen, puha, det skal der lige tages mod til, er slet ikke glad for de dyr smiley

• #15   6. aug 2014 Mine kan også komme hjem med mange, nogle dage helt op til 10, de fleste spidsmus, men også nogle ordentligt fede markmus, den yngste spiser dem ikk da han stadig ikk kan finde ud af at slå dem i ihjel, men den ældste spiser måske 2-3 stk om dagen, kommer an på det hele, men pt spiser han ingen mus da han har ondt i tænderne, vi skal ind til røntgen i morgen. Men han elsker at fange og spise mus

• #16   6. aug 2014 Hold da op, det var mange! De må være nogle dygtige jægere:) god bedring med din kat og tænderne!

• #17   6. aug 2014 Mange tak, ja der er vidst rigtig mange mus her i området grundet den milde vinter

• #18   6. aug 2014 Her er der mange mus lige efter høsten!

• #19   6. aug 2014 Ja det er der, men vi har haft mange mus lige siden foråret startede

• #20   6. aug 2014 Så er der buffet på marken!

• #21   6. aug 2014 Ja det er der

• #22   6. aug 2014 heldigvis INGEN

det er nemlig svært at fange mus når man kun har løbegård.
    men jeg har da måtte sætte en kat i køleskabet for at fange en mus der gik derinde

• Dixie
    Dixie Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 103
    #23   7. aug 2014 Tja mine to drenge er godtnok dovne! De har kun en håndfuld mus med hjem om ugen - tilsammen - og det inkludere græshopper og andet kryb.

Men de er ude når vi er på arbejde, og i høsten ser vi faktisk ikke Charlie - sansynligvis fordi han er på mussejagt. Så han fanger nok en del, som vi så ikke ser, da han ikke har fundet ud af, at det er sjovt at give gaver.

• #24   7. aug 2014 Vores kat fanger edderkobber og en græshoppe i ny og næ, vi bor på 3 sal så det er mest edderkobber.

Da jeg var teenager fik jeg min første kat, den boede på mit værelse sammen med mig ( havde sit mad der osv ), det var et ret stort værelse med udgang til haven.
    Min søde kat fangede ikke særlig mange mus, men til gengæld fangede den mange fugle til mig, den var virkelig stolt når den kom med en fugl, oftest var de stadig levende, somme tider nåede katten også ind med fuglen, virkelig hyggeligt smiley

• #25   13. aug 2014 Her ske det ikke tit at der er en gave til mig da haven nu er indhegnet af hensyn til mine naboer men det sket da at en fugl eller mus forvilder sig inden for hegnet og ikke når ud igen smiley

Kommentér på:
Hvor mange mus?

Annonce