616 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

kat malker anden kat? kat malker anden kat?

Har to drenge Den ene er omkring 22 uger den anden 14 uger.
Den på 14 uger er begyndt på at malke den anden ligesom den ville have gjort ved sin mor og den er meget besat af det smiley og min anden kat gøre ikke noget ved det!
Hvad kan jeg gøre for han gøre det hele tiden og stopper ikke før jeg tager ham væk..
nogle af jer der har prøvet det før?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kat malker anden kat?
  • #2   11. okt 2014 Plejere De også at sutte på den anden kat? Har kun oplevet at de malker med poterne og ikke sutter.

• #3   11. okt 2014 Lyder som dens behov ikke er dækket. Den er kommet for tidlig fra sin mor - også selvom den var 12 uger da det skete.
    Det lille pus søger tryghed

• #4   11. okt 2014 Jeg syntes ikke umiddelbart du skal gøre noget ved det så længe din anden kat finder sig i det, den vil formentligt vokse fra det..

Vil give Lis ret det lyder ikke som om dens behov har været dækket eller også mangler den ekstra tryghed, men så længe den anden kat affinder sig med det og måske endda nyder det, så bør det ikke være et problem du skal tage dig for meget af, du kan evt aflede hans opmærksomhed hvis du føler det bliver for manisk for ham..

• #5   11. okt 2014 Den anden syntes det er så hyggeligt smiley men den er en lille Stald killing hvor moren kom med den, og så har hun ikke ville snakke eller røre ved den siden, så jeg tog den ind da den var ved at blive slået ihjel af både andre katte og hest smiley den var så sulten tilsidst at den gik i heste foderet. Så nu hygger han sig inden for sammen med mine 2 andre drenge smiley
    Men tusind tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
kat malker anden kat?

Annonce