608 visninger
|
Oprettet:
Købe endnu en kat?? {{forumTopicSubject}}
Lige nu har vi vores dejlige lille prinsesse Nuggi, men vi har talt om at købe endnu en kat (en lille rød hankat). men vi er lidt nervøse for om hun så ændrer sig for meget, da vi virkelig elsker den måde hun er på..
har i nogle erfaringer, eller gode råd?
Hilsen Achena
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
Savner hun en anden kat, keder hun sig, savner hun selskab, eller nyder hun at være alene?.
Min Trille, som ikke er her længere, var meget speciel, og hun kunne faktisk kun lide min kæreste og jeg. de mennesker der kom på besøg, ville hun ikke have noget med at gøre, og hun gik ind i soveværelset eller gik ud, hvis hun ikke gad dem der kom. Men hun var også meget 'det var kun hende der fungerede i hendes verden' (men jeg elskede hende OVERALT i verden, hun var speciel og det elskede jeg hende for)
Men igen, det er lissom en satsning, hvis hun kan med andre katte, og ikke kun vil være sig selv. Hvis hun er nysgerrig og ikke gemmer sig så snart der kommer andre mennesker. Er hun social og nysgerrig, så vil jeg da mene at det er ok, at skaffe sig en anden kat. Men det kan jo være at hun ændre adfærd alligevel..
Det er svært at svare på, når man ikke kender Nuggi, så det er du nok den bedste til selv at svare på... *S*
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 61 Svar: 304
tak for det:)
jan 2006
Men det kunne jo også være at hun savnede en anden kat at lege med....
jul 2006
jan 2006
Jeg stod virkelig også i en dum situation, fordi jeg gerne ville have flere misser, end min kære trille, men turde ikke skaffe mig en, fordi jeg var bange for at hun ville blive 'sur' og endnu mere reserveret, men det er virkelig en sag man selv skal føle omkring, for det er jo kun en selv der kender katten bedst. Så det er lissom hvordan man selv handler og mener er bedst. Det er svært at rådgive om...
Men, men , men, skriv her i forum når eller hvis du får en ny. Og hvordan Nuggi reagerer på det.. *s*
jul 2006
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
jul 2006
mar 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 14 Svar: 101
Allerede nu leger de helt vildt, så Anton er ved at finde ud af han er for stor til at ligge ovenpå Felix..:) Det er simpelthen det skønneste at se sådan en to misser....
Jeg kan ihvertfald varmt anbefale det....:)
jul 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 64 Svar: 326
jeg syntes du skal tage chancen!
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Så flyttede vi i lejlighed og hun blev indekat, jeg kunne mærke at hun savnede selskab når jeg var væk, så jeg bestemte mig for at vi skulle have en kat mere, jeg valgte så at få killinger (fordi jeg også gerne ville det) og Mea elsker bare May, som var den jeg beholdte, hun bliver slikket, og de leger rigtig meget sammen. og nyder i det hele taget hinandens selskab..
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
retteLse
Og gad, da de blev lidt ældre, hverken lege med ham eller noget
Købe endnu en kat??