{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe endnu en kat??
  • #1   21. jul 2006 Det er meget svært at svare på, da vi herinde på KG ikke kender hende. Spørgsmålet du stiller er du nok selv den bedste til at svare på.....

Savner hun en anden kat, keder hun sig, savner hun selskab, eller nyder hun at være alene?.

Min Trille, som ikke er her længere, var meget speciel, og hun kunne faktisk kun lide min kæreste og jeg. de mennesker der kom på besøg, ville hun ikke have noget med at gøre, og hun gik ind i soveværelset eller gik ud, hvis hun ikke gad dem der kom. Men hun var også meget 'det var kun hende der fungerede i hendes verden' (men jeg elskede hende OVERALT i verden, hun var speciel og det elskede jeg hende for)

Men igen, det er lissom en satsning, hvis hun kan med andre katte, og ikke kun vil være sig selv. Hvis hun er nysgerrig og ikke gemmer sig så snart der kommer andre mennesker. Er hun social og nysgerrig, så vil jeg da mene at det er ok, at skaffe sig en anden kat. Men det kan jo være at hun ændre adfærd alligevel..

Det er svært at svare på, når man ikke kender Nuggi, så det er du nok den bedste til selv at svare på... *S*

• #2   21. jul 2006 jeg synes bare det er en svær beslutning. Hun er utrolig social, men her bor ikke så mange katte (andet en den fede hankat for enden af vejen som jagter hende)... hun elsker nye mennesker osv.. men det er en svær beslutning..
    tak for det:)

• #3   21. jul 2006 Jeg tror da at du kunne prøve, sådan som du beskriver hende, men man skal også være klar over, at det kan være en omvæltning for katten....

Men det kunne jo også være at hun savnede en anden kat at lege med....

• #4   21. jul 2006 det er nemlig det vi har tænkt på...

• #5   21. jul 2006 *s* der kan man bare se....

Jeg stod virkelig også i en dum situation, fordi jeg gerne ville have flere misser, end min kære trille, men turde ikke skaffe mig en, fordi jeg var bange for at hun ville blive 'sur' og endnu mere reserveret, men det er virkelig en sag man selv skal føle omkring, for det er jo kun en selv der kender katten bedst. Så det er lissom hvordan man selv handler og mener er bedst. Det er svært at rådgive om...

Men, men , men, skriv her i forum når eller hvis du får en ny. Og hvordan Nuggi reagerer på det.. *s*

• #6   21. jul 2006 skal jeg gøre... havde bare lige brug for at høre andres erfaringer, da de nogle gange hjælper i overvejelsen...

• #7   21. jul 2006 vi fik en kat mere sidste år(trixie) indtil da havde daffy været enekat og var som sådan ikke speciel social, det har så hjulpet lidt på det efter trixie kom hertil, nu er han mere frisk og kommer også tit op og vil kæles med osv, så hos os var det positivt

• #8   21. jul 2006 Tigger: det var da dejligt at høre, det siger jeg videre til Nikolaj. Vi prøver nemlig at finde ud af hvad der bedst for Nuggi, men det er lidt svært

• #9   21. jul 2006 Det er MØG svært... jeg har selv siddet i samme situation - I søndags fik vi så en legekammerat til Anton - lille Felix herinde - og jeg er SÅ glad for det!
    Allerede nu leger de helt vildt, så Anton er ved at finde ud af han er for stor til at ligge ovenpå Felix..:) Det er simpelthen det skønneste at se sådan en to misser....
    Jeg kan ihvertfald varmt anbefale det....:)

• #10   21. jul 2006 min kat Coda var ikke så glad da vi fik en mere, men den har acsepteret det. den har dog ikke ændret adferd.. den er som den altid har været....jeg troed nemlig også det hjalp at vi fik en anden for coda er meget resaveret, men det er han stadig
    jeg syntes du skal tage chancen!

• #11   21. jul 2006 ja, jeg vil så også bare sige go for it

• #12   21. jul 2006 Da jeg fik Mea, fik min kæreste en killing to uger efter, og de boede så sammen de to-tre første måneder af deres liv hos mig, og derefter så de hinanden hver weekend. Men Mea brød sig bare aldrig rigtig om ham, og gad hverken lege eller noget med ham

Så flyttede vi i lejlighed og hun blev indekat, jeg kunne mærke at hun savnede selskab når jeg var væk, så jeg bestemte mig for at vi skulle have en kat mere, jeg valgte så at få killinger (fordi jeg også gerne ville det) og Mea elsker bare May, som var den jeg beholdte, hun bliver slikket, og de leger rigtig meget sammen. og nyder i det hele taget hinandens selskab..

• #13   21. jul 2006 "og gad hverken lege eller noget med ham"
    retteLse
    Og gad, da de blev lidt ældre, hverken lege med ham eller noget

Kommentér på:
Købe endnu en kat??

Annonce