3.791 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Min kat vil ikke have noget med sine killinger at gøre Min kat vil ikke have noget med sine killinger at gøre

Hej

Min / vores kat vil ikke have noget med sine killinger at gøre.
Hun kure og hvæser og brummer og alt muligt ad dem ved synet af dem og hvis de krydser hendes vej
Det har stået på siden de var 5 uger gamle og de er nu 9 uger
Side de var 5 uger har vi givet dem erstatnings mælk og staten op med tørfoder til killinger og også lidt våd foder
Kilingerne fungere fint sammen og bruger bakke.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat vil ikke have noget med sine killinger at gøre
  • #1   17. nov 2015 det er helt normalt

det er nu hvor killingerne lærer at lege sammen med de andre - så selvom at morkatten pænt sagt hader sine børn, så skal de blive hos hende i nogle uger endnu

• #2   17. nov 2015 Det er jeg nok med på

Men når den nu ikke kan være i hus med dem uden at jagte dem væk

Ændre det sig når dr bliver unge / voksne ?

Altså Kilingerne ?

Jeg tænker på hvis nu man forestiller sig at vi ikke kan få dem afsat om så moren vil lære at leve med at de er her.

Og hvad kan man gøre for at gøre det mere spiseligt for hende at de er her ?

• #3   17. nov 2015 Hun er ved at opdrage dem og lære dem kattesprog. Når killingerne er ca.3mdr, kan mormis og killinger med fordel neutraliseres. Det vil helt sikkert give mere ro smiley
    Hvor mange hankillinger er der i kuldet? Det er min erfaring, at især hankillinger får en hård medfart af mormis...

• #6   18. nov 2015 Jeg ved fra dem jeg fik moren af. At dens mor IKKE kunne finde ud af at passe det første kuld den fik og de killinger derfra døde fra dem.

Derfor har vi med vilje ventet til misty var 1 års tid med at lade hende få killinger.
    Mener vi fik misty i efterårsferien sidste år og der var hun de obligatoriske 12 uger
    (Misty er mor katten)

• #8   18. nov 2015 Sådan nogle gener bør slet ikke avles på.

• #11   21. nov 2015 Når nu det er normalt at mor mis opføre sig sådan over for Kilingerne, hvor lang tid gør de så det normalt ?
    eller stopper den med det på et eller andet tidspunkt?
    Den har gjort det siden uge 43 ca

Kommentér på:
Min kat vil ikke have noget med sine killinger at gøre

Annonce