{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Lars C
Lars C
Tilmeldt:
17. dec 2015
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1

Urinvejsinfektion? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer alle

Er den lykkelige ejer af Yoga på ca. 5 år. Ca. fordi jeg "tog ham ind fra gaden". Og alt har været lykkeligt.

Men her lørdag begyndte han at gå meget på kattebakken. Små mængder urin af gangen. Der er ikke blod at se i det og lugter ikke, well, lugter ikke anderledes smiley
Han fungerer fint, spiser fint og drikker også. Men har en mistænke til urinvejsinfektion.

Skal til dyrlægen med ham her til morgen til undersøgelse. Er der nogen herinde der kender en ca. pris for behandling hvis det er en infektion? December måned I ved.

Hilser Lars


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Urinvejsinfektion?
  • #1   17. dec 2015 Jeg kender ikke prisen på det. Men jeg tvivler altså på det er dyrer bare fordi det er i december måned du tager den til dyrlægen smiley

    Det koster kun ekstra ved dyrlægen om aften og i weekenden. Ellers er det samme pris hele året rundt.


  • #2   17. dec 2015 *Heidi*
    jeg tror han mener, at han selv har mange udgifter i december måned.. smiley


  • #4   17. dec 2015 Pyh december måned smiley det afhænger meget af dyrlægen, om han mener katten skal i narkose eller ej. Jeg vil sige du kan forvente en pris på 800-1600kr.. Men som sagt handler det meget om dyrlægen.. Jeg plejer at spørge om prisen når jeg ringer, hvilket de som regel kan oplyse når der er tale om en undersøgelse og ikke en skade. Det ændre jo ikke på om man tager afsted eller ej, men det kan være meget rart at være forberedt smiley specielt i december måned.. Hehe

  • #6   17. dec 2015 Selrexwin har ret. Hvis du har haft den samme dyrlæge længe er de ofte til at tale med når det angår regningen smiley

  • #8   17. dec 2015 Jeg har lavet en speciel konto til mine katte som jeg sætter penge ind på hver måned. På den måde kan jeg altid tage til dyrlægen når det er nødvendigt, også selvom det er en måned med mange udgifter smiley det har altid fungeret for os smiley når der så er rigtig mange penge på kontoen kan jeg godt finde på at forkæle mislingerne med et nyt kradsetræ eller legetøj. Det kunne måske være en løsning for dig, hvis du kommer ud for hårde måneder (hvilket vi jo sikkert alle har prøvet). Ellers kunne du også læse op på forsikringer for dyr smiley det er der også mange der er rigtig glade for smiley

  • Lars C
    Lars C Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1
    #9   17. dec 2015 Hej alle sammen.

    Tak for jeres kommentarer. Vi er nu hjemme igen, og der var begyndende urinvejsinfektion. Fik taget det i opløbet, kunne være blevet akut hvis jeg havde ventet. Så glad for at jeg kom afsted med ham.

    Så specialfodder og piller de næste 14 dage. Pris for det hele, med fodder og piller, blev 1.800, ikke galt. Og ved gud det hele værd.

    Så glædelig jul til jer alle og må se at få nogle flere billeder af ham.

    Men nu skal han "puttes" - er ret træt


  • #10   17. dec 2015 Godt i fik taget det i opløbet, så det ikke nåede at genere ham mere end nødvendigt smiley må også være en lettelse for jer at i nu ved hvad det er smiley

Kommentér på:
Urinvejsinfektion?

Annonce