{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Urinvejsinfektion {{forumTopicSubject}}

Så har jeg også prøvet det! smiley

Vi var lige et smurt forbi dyrlæge vagten, Nova har det med altid at blive syg i enten weekenden eller om aftenen. Hun har rendt rundt og miavet, vi troede egentlig det var fordi hun var sulten, for hun har spist, drukket og leget som normalt. Men så kommer jeg ned på badeværelset og ser små tisse tåre på gulvet og nogen af dem har en anden farve, så det tyder på blod i urinen. Så vi skynder os at ringe til dyrlæge vagten, for jeg ved det hurtigt kan blive meget slemt.

Vi kommer til dyrlægen ganske hurtigt, og han får hende undersøgt, hendes blærer er da heldigvis tom, og hun havde ikke feber. Så jeg tro vi har taget det hele i opløbet, heldigvis da. Han gav hende så noget smertestillende i nakken og noget antibiotika i nakken, og så har vi fået smertestillende, og nogen andre piller med hjem, samt noget special foder hun skal have den næste tid.

Hun tog det hele super godt, sagde intet til at få taget hendes temperatur, og hun sagde intet til at få medicin i nakken overhovedet. Lige nu er hun stille, og hun slapper af her hjemme.

Fra jeg opdagede det, til vi er hjemme er der gået omkring en time så det hele er også gået hurtigt. Men det er første gang jeg har haft en kat med urinvejsinfektion. Så kryds lige fingre for det er hvad der skal til og hun er rask igen bagefter smiley

I får lige et billede med af Nova smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Urinvejsinfektion
Kommentér på:
Urinvejsinfektion

Annonce