{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Urinvejsinfektion ? {{forumTopicSubject}}

Min kastereret hankat på 2 år, Buster, har haft en træls omgang urinvejsinfektion for 3/4 år siden. Han fik noget forskelligt antibiotika og det gik derefter meget bedre med ham...

Nu her til aften tømmer jeg bakken for pøller, og han sætter sig inde i vores dyner og tisser. Jeg går ind til ham og ser to små klumper (udflåd, tror jeg), og minimale spor af blod... Jeg er ikke sikker på at det er blod, det ligner, men er meget lidt, i forhold til sidst, hvor han tissede rent blod...

Som sidst, er der absolut intet anderledes ved hans adfærd. Han slikker sig en gang imellem 'dernede', men ikke mere end han har gjordt. Og ellers leger han med sin søster, spiser, drikker og er ellers fuldstændig som han plejer at være.

Jeg er lidt i syv sind hvorvidt jeg skal ringe efter en dyrlæge... Dels fordi jeg økønomisk helst vil vente til mandag, men også fordi hans adfærd er som den plejer, han tissede en stor tår, og det var minimale spor af blod.... Men hvad kan i anbefale.... Skal jeg se tiden an de næste par dage, (bliver det værre og der er tydeligere tegn er det selvfølgelig afsted), eller er det meget vigtigt at jeg kommer så hurtigt af sted, når det er så små tegn...

Jeg bliver selvfølgelig nervøs, da han havde det sidst, men igen så tissede han dengang minimale tåre, med tydeligt blod.. Men dette er ikke det samme tilfælde nu, hvor der er gennemstrømning...

Hvad er jeres tanker ??

Hilsen Bettina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Urinvejsinfektion ?
  • #1   20. jun 2008 Han tisser netop ikke små tårer... Hvis det var tilfældet så vidste jeg også at den er gal, men det er jo ikke tilfældet..

    Fra sidste gang han havde urinvejsinfektion, var det ikke krystaller..


Kommentér på:
Urinvejsinfektion ?

Annonce