{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Slankekur foder {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
Kattene har lige været til årlig tjek- og ally skulle jo tabe sig. I den forbindelse fik jeg en interessant information-
Lightfoder er ikke discideret(?) slankekost, men mere et vedligeholdelses foder til katte med tendens til overvægt. Så nu får hun obesity, og skulle vist tabe sig ½-1 kg pr. mdr. sådan cirka.. Så nu håber jeg der begynder at ske noget. Hun skal vejes om 1 uge:-))
Ha en dejlig dag- her skinner solen dejligt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slankekur foder
  • #1   8. sep 2006 Hej Sara
    Håber alt kommer til at gå godt med Allys vægttab! Du kan da skrive senere og fortælle hvordan det går med hende


  • #2   8. sep 2006 Toulouse er også lige gået på slanke kost... og vi blir jo nød til at give dem potioner da alle kattene for noget forskelling mad..... Toulouse skal tabe 1,5 kg så nu må vi se hvad det blir til..... Held og lykke med ally... hvor meget skal hun tabe....??

    Naja


  • #3   8. sep 2006 Hejsa

    Det er korrekt, at light foder ikke er slankefoder. Men et foder der bruges hvis katten ikke skal tage yderligere på.

    Alle mine 10 katte får Royal Canin Obesity og ikke nok med, at de har tabt sig, så har de også fået den smukkeste og blødeste pels... skønt!

    Med venlig hilsen
    Kat-ly



  • #4   9. sep 2006 Godmorgen
    Ann Britt: Mange tak! Skal nok se om jeg kan huske det:-) Men skriver hendes vægt ind i profilen...

    Naja: Ja- nu får mine os forskelligt- men efterhånden går det godt. I starten havde oliver lidt svært ved at spise nok, ifølge mig-)) Hun skal tabe 2 kg. Så hun er os pænt stor.. Held og lykke os til dig.

    Katly: Det lyder godt! Hun har os problemer med skæl i perioder- men synes faktisk allerede det er blevet bedre.


  • #5   9. sep 2006 Hej igen Sara

    Gismo døjer også med skæl ind i mellem, men heldigvis ikke så meget at det generer hende - hun bider eller kradser ikke i det. Hendes skæl var værre inden hun kom over på Royal Canin Obesity fra dyrlægen.

    Med venlig hilsen
    Kat-ly


Kommentér på:
Slankekur foder

Annonce