Kan I hjælpe.(Ny kat?) Kan I hjælpe.(Ny kat?)
Jeg er helt ny herinde. Jeg har mistet min ene kat. Han blev 17 år. Mit problem er, at jeg har een kat mere som er 2 år og han har aldrig været alene, og han har svært ved at finde ud af dette.
Jeg vil der for nu gerne finde en ny kat eller killing, men synes det er svært. Snow som jeg har nu var 10 måneder da jeg fik ham, så det er der for meget længe siden der har værfet killing i huset.
Skal jeg finde 2 kill. eller skal det være voksne katte.
Jeg har også 3 hunde, men de er jo kattevant, men kender jo selvfølgelig ikke den eller de nye katte. Hvordan og hvad gør jeg.
Tak på forhånd.
Hvis jeg ikke lige er på så skriv alligevel, jeg ser ind senere igen.
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 24 Svar: 92
Hvis du vælger en killing kan du også vænne den til hunden - det er jo værre med en voksen kat, medmindre den er vandt til det der hvor den kommer fra. Men jeg ved bare at hvis du får en voksen kat mere, er der stor risiko for at den nuværende kat du har bliver "sur" og "ikke-kan-sammen" med den nye, da det jo er hans territorium - det kan en killing bedre indfinde sig med og så er det også som om at der kommer et broder egenskab op hos din nuværende kat, hvis der kommer en killing, fordi så skal den jo tages sådan af... he he he - Håber det kunne hjælpe lidt
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
og du behøver ikke at få 2 samtidig da du jo har en kat i forvejen.
jul 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Katte: 1 Emner: 135 Svar: 1.019
hvis det er til nogle hjælp har jeg også Killinger til salg de er i forskellige aldre (du kan se dem på min profil der står tilsalg ved dem) og de er vant til Hunde, andre Katte (som du kan se) Papegøje og en smule til kanin (vi havde ham inde i vinters og det meste af sommeren og nogle dag havde vi ham ude...) så de er vant til lidt af hveret... men de har aldrig været ude på egen hånd....
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
Og Monica. Du bor desværre for langt væk.
Det er dejligt, at I både skriver om een killing og at det ikke skulle være nødvendigt med 2.
Nu står døren åben så Snow kan gå ind og ud som det passer ham, Men en ny lille killing, kan jo ikke bare komme her hjem og så gå ud, for så kan den vel meget nemt blive væk. Hvor længe skal den være lukket inde???
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 24 Svar: 92
jul 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Katte: 1 Emner: 135 Svar: 1.019
men det er da også okay...
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
Jeg bor i Nordsjælland, og vil helst finde een eller 2 killinger herfra, så de ikke skal transporteres så lang når de skal flytte hjemmefra.
Jeg har været ude og kigge forskellige steder, men har indtil nu ikke fundet nogen. Jeg vil have stueopdrættede killinger, som er født af voksne store og sunde mødre og opfodret på kvalitetsfoder.
Det er godt nok svært synes jeg. Jeg har så set der er et par neutraliserede store killinger af main coon, som er tilsalg. Men de koster kr. 6000.- og så er de 8 måneder.
Det lyder af meget, men er jo det som main c. killinger koster samt vacc. at neutral.
Men synes det er mange penge, hvis det ikke går som jeg håber og de ikke kan enes. De er helletr ikke hundevante.
Jeg vil helst have 2 hankill. fra samme kuld, og der er jo masser af killinger, men ikke nogen jeg endnu har fundet som er opdrættet, som jeg skriver er et must for mig.
Kan I hjælpe.(Ny kat?)