{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
268 visninger | Oprettet:

Morten P
Morten P
Tilmeldt:
15. jan 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

For Vild {{forumTopicSubject}}

Vi har lige fået den sødeste hun killing, som vi er så glade for smiley men den er så legesyg at det næsten er for meget. Den løber og springer rundt i flere timer og er helt ustyrlig. Går det over med tiden eller er der noget vi kan gøre for at få den til at slappe lidt af.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For Vild
  • #1   15. jan 2005 må jeg spørge hvorfor du ingen kat har oprettet...?????

  • #2   15. jan 2005 Kan det ikke være lige meget om Morten har sin kat oprettet eller ej? Han må da gerne være her

    Jeg ved da gosdt nok ikke lige hvad I skal gøre, andet end at vente tio hun bliver ældre og mere rolig. Jo roligere I selv er, des bedre. Jeg har nemlig en lillesøster der er ekspert i at gøre katte vilde, ved hele tiden at opfordre til leg. Min egen kat bliver helt tosset når hun kommer, han bliver virkelig hyper, imens han næsten ikke laver andet end at sove, når jeg er alene med ham..


  • Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   15. jan 2005 Tak for svaret Karina O 21 år, Odense. Min kæreste og jeg har godt nok snakket om det kan være os der får hende så gejlet op, ved at lege for meget med hende, men selv om vi sidder helt stille og ser en film, flyver hun rundt og vil lege. Men mon ikke du har ret i at det går over med alderen.

  • Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   15. jan 2005 berit A jeg skal nok få oprettet min kat her. Jeg har lige oprettet min bruger her idag.

  • #5   15. jan 2005 Hvor gammel er killingen? Måske skulle I overveje at få en legekammerat til den? smiley

  • #6   15. jan 2005 En legekammerat ville være en god idee.. så har den nogle at lege med når i ik er hjemme..

Kommentér på:
For Vild

Annonce