{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kat bliver alt for tynd
  • #1   4. nov 2006 Tjaa, man kan jo sætte katten på fedekur (har selv en lille, tynd kat, som intet fejler, men som er konstant på fedekur)

    Vi giver hende lidt tigermælk, kød, vælling osv osv. Gode fedtholdige/proteinholdige ting, som hun får lidt ekstra fylde af... Synes nu ikke det hjælper på hende, men hun er altså også i voksealderen, så det er mere på alle leder og kanter hun vokser *gg* hun ligner en forvokset teenagedreng smiley

    Men jeg synes du skal prøve at lave lidt forskelligt til din kat. Fisk er også rigtig godt. Du kan jo også fodre med killingefoder , der er lidt ekstra saft og kraft i smiley


  • #2   4. nov 2006 Hvordan har i tjekket for orm?
    For det lyder ellers som den klassiske, katten bliver tyndere og tyndere, men spiser mere og mere...
    Jeg var i sommers også urolig for min kat - hun havde tabt sig meget, men viste ingen tegn på orm. Vi havde endda givet hende en kur, bare i tilfælde det var det der havde grunden til vægttabet, men lige lidt hjalp det. Hun kom på fedekur, og det hjalp da lidt men ikke meget... Så en dag brækker hun spolorm op - og jeg må selvfølgelig til dyrelægen efter en ny type ormekur.
    Jeg var fuldstændig overbevist om det ikke var orm - katten havde jo fået kur, og viste ingen tegn overhovedet, Men det var det så alligevel...
    Efter ormekur nr. 2 skal du se hun kom hurtigt op i vægt igen smiley
    Jeg ville nok prøve med en kur alligevel - og som Cemile foreslå lidt ekstra godt til sidebenene. Og hvis det ikke hjælper, så en tur til dyrelægen med missen smiley
    God bedring herfra.


  • #3   4. nov 2006 Ja, havde ikke lige set det med at den spiste mere og mere smiley så er det sgu nok orm smiley så en ny ormekur, sammen med ekstra guf, så hjælper det nok...

  • #4   4. nov 2006 Når man tjekker en kat for orm, tager man en afføringsprøve med til dyrlægen, som så undersøger den for diverse orm og udskriver den mest effektive ormekur. Husk ormekur kan kun fås på recept!

  • #5   4. nov 2006 Royal Canin's babyfoder er rigtig godt,det indeholder bl.a 25 % fedt.

  • #6   4. nov 2006 okaYY takker allesammen

  • #7   9. nov 2006 min kat er blevet 1 år nu man må da ik bruge Royal Canin's babyfoder er. hanne n

  • #8   9. nov 2006 Mia,
    Du må gerne bruge killingefoder, selvom katten er over 1 år gammel - den største risiko er, at katten bliver overvægtig. Hvis du ikke vil bruge killingefoder mere, foreslår jeg, at du tager ned til din dyrehandler og ser på varedeklarationen på hans fodersække - vælg den sæk med mest fedt i smiley Der må også gerne være en del fibre i - magnesium må helst ikke være højere end 0,09%.
    Jeg har ikke opfattet ,om din kat er neutraliseret eller ej. Hormoner kan holde en kat meget slank - det kan anbefales at neutralisere katten.


Kommentér på:
min kat bliver alt for tynd

Annonce