{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu har Anubis kun 4 killinger tilbage.
  • #1   18. dec 2006 Mange tak begge to!

Jeres tanker varmer...

- Poteknus herfra.

• #2   18. dec 2006 det gør mig meget ondt...

vi håber virkeligt at de sidste klarer sig nu...

poteknus her fra...

• #3   18. dec 2006 jeg håber håber og krydser finger for at de sidste klare sig

• #4   18. dec 2006 hvor sørgeligt.. jeg håber virkelig de sidste klarer sig godt..
    poteknus herfra

• #5   18. dec 2006 Tak... - Det håber jeg også! Det var godt nok én af de større killinger der gik bort denne gang, så er ked af det og nervøs.

Forhåbentlig forøger de to killinger´s død de fire andre´s overlevelseschancer, m. h. t. nok mælk o. s. v.

Potekram.

• #6   18. dec 2006 Ej, hvor er det bare trist!!
    Håber du er okay, trods alt og bibeholder modet for Anubis og de sidste dejlige killinger.

Vi krydser alt hvad vi kan herfra.

Rigtig god dag =)

• #7   18. dec 2006 er det mig der husker forkert, eller døde det forrige kuld ikke også? har du fået blodtype-bestemt din hunkat? der kan især ved langhårskatte være uforligehed i blodtype. forhåbentligt er det det der er galt, da det så fremover blot vil kræve den "rigtige" han. krydser fingre for dig.

• #8   18. dec 2006 Åh det er jeg ked af at høre....
    Johanna vejer du dem hver dag? - de skal tage på hver dag, ellers må du igang med at støttefodre.
    Det er ikke sikkert at det er det der er galt, men en meget vigtig rettesnor at have alligevel.

Den med blodtypen tror jeg ikke helt på. Stort set alle mainecoon er type A - det er british shorthair ol. der har type B katte. Man skal vist være meget "heldig" for at finde en type B mainecoon.

• #9   18. dec 2006 Hvilken en af dem er det ? (farve)

• #10   18. dec 2006 Ja, de tager på. Det kan både ses på vægten, og synet alene.

Ja, de har et sted hvor de kan være i fred.

Ja, Anubis er en god mor, som både vasker dem, og lader dem die.

Det var en mørkegrå pige.

Mange tak for jeres varme tanker! *SSS*

Poteknus.

• #11   18. dec 2006 Åhh, nej kære Azizam....

Jeg har lige læst den tråd du linker til også denne her nu..

Jeg har ikke været på et par dage, så derfor ser jeg det først nu...

Det er jeg virkelig virkelig ked af... Det er ikke lige det man står og mangler når der nu er født et 'ups-kuld'......

Jeg håber at du kan nyde de killinger der er tilbage, og som Tina M siger, så tror jeg at det ville være en god ide at få den anden obduceret.... Det kunne jo være at de havde et eller andet i sig, som måske også truer dine andre misser....

Et STOR cyperspace kram til dig... Og hold humøret oppe, selvom at det er svært i denne tid...

Tanker til dig.

• #12   18. dec 2006 Jeg har også lige læst begge to, det er godt nok sørgeligt.. Det gør mig meget ondt at høre..

Altså, den anden kunne jo lyde til måske at være blevet "ligget ihjel", er der noget tegn på det ved denne her, eller? For ja, det kunne være en god ide at få den obduceret?

Kommentér på:
Nu har Anubis kun 4 killinger tilbage.

Annonce